Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

;D Jess!

Mye "logi" fag.. men det er jo bra, for log betyr vel lære om jeg husker riktig.

Tror dette blir kjempespennende. Da jeg gikk på vgs (det er to år siden, så jeg ikke høres ut som storebror da han sluttet på ungdomsskolen og samme dag sa; jeg HUSKER den gang jeg gikk på ungdomsskolen) trodde jeg aldri at jeg skulle glede meg til å lese biologi eller kjemi. Det var veldig kjedelige greier, men nå har jeg fått et helt annet syn. Kjemi kan være gøy skjønner jeg!

Skrevet
Det minner meg forresten på at jeg må pakke inn skolebøkene mine fra i fjor med vedlagt kontonummer og hvitt pulver' date=' og sende de til herr Djupedal. Hva skjedde med gratis skolebøker? :P [/quote']

Mine er sendt allerede...

Her i Rogaland, så får VG1 elevene gratis bøker, mot et deposium på 1000kr som de får tilbake etter å ha levert alle bøkene.

Vi som begynner på VG2 må kjøpe samtlige bøker(bortsett fra Tysk og evt. matte) til en blodpris, for å så selge de til skolen til under halv pris året etter. Sist år bruke jeg over 5000 på skolebøker, fikk solgt de for 2000kr. Det er rent tyveri!

Gratis skole - meg i ræva om det er det.

Skrevet
Jaja' date=' 45minutter på skolen er jo greit det! :)

Men huff for en timeplan! :o

Begynner 0805 hver dag og slutter 1510 4 av 5 dager...2 av dagene har jeg 2 timer fri midt på dagen.. Noe som er KJIPT! :cry: Flytt dem til ettermiddagen eller no.. [/quote']

Hadde fritimer i fjor, var mange som tok kjøretimer i de ettersom kjøreskolen ligger nærme skolen.

På onsdager har jeg skole fra 0805 til 1210, med kun 20 minutter pause. På fredag har jeg kun to timer midt på dagen.

Skrevet

Jeg begynner 0750 fire dager i uken. Og to av dagene har jeg 2 timer fri midt på dagen. Disse fritimene er selvsagt plassert som time 2-3 og 3-4, slik at jeg akkurat må møte på skolen, for så å ha fri lenge.

Ellers har jeg vel bare to dager der jeg slutter 1510, så jeg skal vel egentlig ikke klage.

Skrevet

Huff, Onsdager og Fredager begynner vi 0810 og slutter 1530... En fritime i 7time på Onsdager. Begynner 10 og slutter 1435 på Mandager da, begynner 9 og slutter 1530 på Tirsdager. Torsdager begynner vi 0810 og slutter 1335 en fritime i 4time... Huff huff. Jaja bedre stoler her da enn på Ungdomsskolen, jo og jeg kjenner kun 1 i klassen fra før... jaja

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Dagen var ikke så kjedelig som jeg hadde tenkt, men mange flere timer enn i fjor. 31 timer :(

EDIT: Eyy aktivt medlem :D

Skrevet

Første dag gikk fort unna, fra 10 til 11.

Mye diggere stoler hos oss også, kan sitte og snurre rundt og heise opp og ned :)

Blir slitsomt å begynne kl.8 i morra, og særlig når dagen varer helt til 15.25!

På onsdager har vi kort dag, men norsk hele dagen :crazy:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Første dag gikk fort unna' date=' fra 10 til 11.

Mye diggere stoler hos oss også, kan sitte og snurre rundt og heise opp og ned :)

Blir slitsomt å begynne kl.8 i morra, og særlig når dagen varer helt til 15.25!

På onsdager har vi kort dag, men norsk hele dagen :crazy: [/quote']

Sånne stoler kunne man bare drømt om på den fattige skolen jeg går på :grin:

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Med forelesning fra klokken 12.15 på torsdager later det til at timeplanleggerne endelig har valgt å legge til rette for lille-lørdag for oss ;) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...