Audun Braastad Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Ja, da nærmer det seg skolestart her i Akershus hvertfall, kanskje noen som har startet allerede? Tenkte jeg skulle lodde stemningen hos de som skal begynne nå i disse dager Er jo en del 15/16-åringer som skal starte på videregående skole nå, og det blir jo en spennende overgang! Noen som er nervøse, eller blir det bare spennende å treffe nye folk på ny skole? Er utstyret/skolesakene i orden, eller er det noen som mangler noe? Jeg er blant de som skal starte på videregående, og jeg tror det kommer til å bli gøy med ny klasse, men er også litt nervøs Siter
Åge Storli Berg Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Enda et år igjen til videregående, men er alikevel litt spent til å starte igjen . Har hatt en deilig ferie som har gått ALT for fort! I morgen(eller, seinere i dag blir det vel), skal jeg opereres... Fin slutt på ferien, hvah?^^ Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Nei faen, er det skolestart allerede? Kan ikke akkurat si jeg gleder meg.. Blir siste året på VGS for min del. Særemne, muntlig og skriftlig eksamen. I tillegg til kjøretimer à kr 1000 per stykk blir dette neppe et hyggelig år :crazy: Siter
Lars Hassel Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Men jeg da skal flytte meg fra Sarpsborg helt ned til Kristiansand! Der skal jeg starte på VG2 Maritime fag, gruer og gleder meg! Vet ikke om det er noen som har vært borte i skolen M/S Sjøkurs! skolen heter noe i den duren! Jeg skal da iallefall utdanne meg til og jobbe i motoren, da mitt fargesyn er ganske svekkket, hadde det vært topp, skal jg ikke se bort ifra, eller iallefall håpet at jeg hadde hatt arbeidsplassen 30000 fot, høyere opp i luften! men men! Gleder meg iallefall! Mvh Lars P Hassel Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 For nesten første gang på 11 år gleder jeg meg nesten til skolen.. Blir konge med IKT og Media! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg håper også at jeg får en flott klasse,og kanskje kommer med noen jeg kjenner Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Første år her. Naturfaglinja sammen med 4 stykker jeg har vært en god del sammen med før! Men blir bare i 4 dager, stikker til Japan i 2 uker.. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Starter på VG1 på mandag og jeg tror det blir tøft ^^ Men det er vel en viss fare for at det blir mer slitsomt utover året... :blush: Men vi får noen rare og noen tøffe lærere så det blir ikke for kjedeli Skal i hvertfall sørge for å ha masse musikk på den bærbare PC'en :grin: Siter
Arild Oldervoll Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg skal tilbake på skolebenken neste uke også, men bare for en uke eller to, skal ta typeutsjekk på Piper Navajo =) Siter
TOS Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Ferie? Ja nokon er heldige og har det hehe... Siter
Geir G Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Begynner den 20.08, første året på videregående. Gruer meg litt. Har egentlig glidd mye gjenom ungdomskolen med kunneskaper jeg hadde fra før, nå må det jobbes... :crazy: Nå skal jeg ivertfall lære en del ting som blir brukt i aerodynamikk- og metrologikapitlene i teoriboken for seilflyging! Uansettt, så blir det jo sikkert artig å begynne i ny klasse. Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Skolestart ja. For min del føles det ikke ut som sommeren har vært her enda.. menmen jeg har nå fri til 31 August i motsetning til dere anddre som starter den 20 August. Første året på videregående for mange ja, dere vil raskt innse atte allt som ledelsen lover i starten av skoleåret viser seg og være for sant til å være ekte.. ialefall der jeg gikk ;P Jeg er nå egentlig ferdig med videregående og er uti det som telles for "lærlingtid". Mens mine klassekamerater fra vgs nå er ute i jobb skal jeg sette meg på "benken" atter engang og studere i 8mnd til. Starter med sikkerhetskurs ved Ålesund Sikkerhet og Kompetansesenter AS. 3 til 7 september.. før VK2 Skipselektrikker kurset på 8mnd starter 10 September, etter de 8mnd så er det min tur og jobbe på land i 2 mnd'er før jeg drar rett ned til Kairo og mønstrer på M/S Siem Carrier Siter
Alexander Nilsen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Starter på 2. året på Eiker VGS med programområde Realfag :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Skolestart og skolestart, ikke minn meg på det. 20.8 nesten trist. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Sterter første året på studiespesialisering, eller almenn som det het før. Men først er det unge ørner på starmoen :grin: Siter
Mathias Ganss Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Har nå allerede begynt jeg da. Statsvitenskap på UiO. Tror det blir ganske artig. Gleder meg i hvertfall mye til å starte opp igjen. Mvh Mathias Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Begynner den 20 her og, men skal ikke på skolen da, skal til Bodø Kulturhus klokken 10. Men en ting, noen her som aner om jeg må ha skolebøkene og laptop til Mandagen? Har akkurat kommet hjem fra 2 uker i Kos da. Siter
AMO Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Du har som oftest to-tre uker på deg før du bør ha alle bøker og slikt i orden, så det er ikke noe hastverk Boklisten får du på skolen med mindre du har fått den i posten! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Det minner meg forresten på at jeg må pakke inn skolebøkene mine fra i fjor med vedlagt kontonummer og hvitt pulver, og sende de til herr Djupedal. Hva skjedde med gratis skolebøker? Siter
Magnus Eliassen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Begynner den 20 her og' date=' men skal ikke på skolen da, skal til Bodø Kulturhus klokken 10. Men en ting, noen her som aner om jeg må ha skolebøkene og laptop til Mandagen? Har akkurat kommet hjem fra 2 uker i Kos da. [/quote']Skolebøkene burde du nok skaffe deg ganske raskt.. Jeg fikk i alle fall en bokliste i posten 2-3 uker før skolestart da jeg startet på VG1. Pcen haster det overhodet ikke med... Var mange i min klasse som ikke fikk seg pc før langt utover høsten... Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 VG2 Salg, Service og Sikkerhet på Ole Vig Vgs. Gleder meg til å komme igang igjen! Siter
Johan Holmseth Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 VG1 medier og kommunikasjon gleder meg litt.. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Begynner den 20 her og' date=' men skal ikke på skolen da, skal til Bodø Kulturhus klokken 10. Men en ting, noen her som aner om jeg må ha skolebøkene og laptop til Mandagen? Har akkurat kommet hjem fra 2 uker i Kos da. [/quote']Skolebøkene burde du nok skaffe deg ganske raskt.. Jeg fikk i alle fall en bokliste i posten 2-3 uker før skolestart da jeg startet på VG1. Pcen haster det overhodet ikke med... Var mange i min klasse som ikke fikk seg pc før langt utover høsten... 1. Men dette er annerledes.. Nå MÅ alle ha.. 2. Fikk du serriøst bokliste i posten!? Det har aldri jeg fått, og ingen andre jeg kjenner i Stavanger heller.. EDIT: Hehe, hadde noen i klassen min i fjor som ikke kjøpte alle bøkene engang! Læreren spurte uke etter uke, etter uke.. Har du kjøpt bøkene? Svar: "Nei ska gjørr de i helgå!".. :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 1 år eiendomsmegling på Bi =) 2 år siden sist jeg satt på skolebenken. Kan bli spennende. Siter
Magnus Eliassen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Begynner den 20 her og' date=' men skal ikke på skolen da, skal til Bodø Kulturhus klokken 10. Men en ting, noen her som aner om jeg må ha skolebøkene og laptop til Mandagen? Har akkurat kommet hjem fra 2 uker i Kos da. [/quote']Skolebøkene burde du nok skaffe deg ganske raskt.. Jeg fikk i alle fall en bokliste i posten 2-3 uker før skolestart da jeg startet på VG1. Pcen haster det overhodet ikke med... Var mange i min klasse som ikke fikk seg pc før langt utover høsten... 1. Men dette er annerledes.. Nå MÅ alle ha.. 2. Fikk du serriøst bokliste i posten!? Det har aldri jeg fått, og ingen andre jeg kjenner i Stavanger heller.. EDIT: Hehe, hadde noen i klassen min i fjor som ikke kjøpte alle bøkene engang! Læreren spurte uke etter uke, etter uke.. Har du kjøpt bøkene? Svar: "Nei ska gjørr de i helgå!".. :grin: Ja jeg fikk seriøst bokliste i posten både før starten på VG1 og før starten på VG2. Hvis man ikke får det er det jo en selvfølge at man ikke kan kjøpe bøker før skolestart, da man ikke vet hvilke bøker man skal ha Siter
Andreas Nysveen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Må si jeg nesten gruer meg litt til å møte alle de skumle førsteklassingene. neida, bare tuller, de var veldig små i fjor, så årets ladning er sikkert ikke mer skremmende. Det blir sikkert artig når russetiden begynner, skulle bare ønske alle eksamner var over før det. I tillegg til kjøretimer à kr 1000 per stykk blir dette neppe et hyggelig år :crazy: Gled deg til glattkjøring, hadde det i dag. Det er skikkelig artig :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Men blir bare i 4 dager' date=' stikker til Japan i 2 uker.. [/quote']Blir sikkert en bra tur, men du er klar over at det er begrenset hvor mye fravær du kan ha på vgs før du ikke får karakter i diverse fag? Og med to uker fravær på begynnelsen av året så har du ikke så mye å gå på... On-topic: så begynner jeg også den 20., ser ikke frem til det... Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Startet bioingeniørstudiet ved Høgskolen i Tromsø denne høsten Kjemi, molekylærbiologi, generell biologi, cytologi, fysiologi, anatomi, hematologi, transfusjonsmedisin, klinisk farmatologi mm. 3KJ blir bare krøkebær i forhold ; ) Siter
Nicklas Winger Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Startet bioingeniørstudiet ved Høgskolen i Tromsø denne høsten Kjemi' date=' molekylærbiologi, generell biologi, cytologi, fysiologi, anatomi, hematologi, transfusjonsmedisin, klinisk farmatologi mm. 3KJ blir bare krøkebær i forhold ; ) [/quote'] Bachelor i *ologi Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Tjuende it is, andre år Informatikk ved HBO. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.