Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Hvor fucking stupid går det an å blir da. http://www.break.com/index/news-reporter-laughs-at-tragedy.html Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Tja, står jo en grei forklaring på siden da. Apparently someone in the news room gave the camera man bunny ears and that just cracked him. Synes ikke reporteren kan klandres for noe egentlig. Siter
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 hmm den så ikke jeg, men håper jo den er sant da, for så dumt blir det ikke, det nekter jeg å tro.. Siter
T. Paulsen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Har skjedd på Norske kanaler flere ganger at de får lattekrampe også. Har til og med hørt ordet "F*** i H******" blitt sagt på nyhetene til TV2. Feilen var at de ikke hadde skrudd av lyden til personen i studio under et innslag ifra USA. Venninna mi sto med gjeipen på knærna etterpå og spurte om jeg hørte det samme som henne da vi så nyhetene. :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Hehe, minner meg om denne artikkelen i dagbladet: Artikkel Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 FITTE FOLK: Kenneth Fredheim skapte stor munterhet i Canal Plus-studioet da han skulle svare på om han hadde sett noe til Fulhams kvinnelige fitnesstrener. Hør klippet her Siter
Tom Knudsen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 hmm hvorfor ble ikke uttalelsen i sitatet sensurert? Ble jo det lenger opp.. Er det altså en bug i sensur systemet he he Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 404 Page Not Found We're sorry, but the page you attempted to find was not found on Break.com. To help you in find what you're looking for please click on one of the links below Virker som om Break.com har sensurert dette selv nå. Det er egentlig ikke så utroli dumt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.