Ole Johan Ramfjord Skrevet 4. juli 2001 Skrevet 4. juli 2001 Etter en vinter i Janes F18 har jeg lyst til å prøve noe nytt. Jeg ønsker å fly i Norge, gjerne med med et moderne jagerfly. Hva skal jeg velge? Skal jeg f.eks satse på CFS2 og bruke filer fra FS2000? Eller er det mulig å bruke FS 2000 filer i Falcon 4.0? Og hvor detaljerte er de norske grafikkfilene til FS2000? Er det bare flyplassene som er tilgjengelige eller har noen tatt seg bryet med å gjenskape det meste av kongeriket? Etter å ha sett på endel av tingene som ligger på nettet klør jeg i fingrenene etter å ta av fra Værnes med full etterbrenner og blåse mot Bodø... Jeg er blodfersk i faget, så gode råd mottas med takk! Ole Johan Ramfjord. Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2001 Skrevet 4. juli 2001 Kjøp FS2000. Ikke CFS2 eller Falcon 4.0 (hvis du får tak i det send meg en mail om hvor). Jeg har CFS2 og synes ikke det ble så bra. Hvis du bare skal kjøre med full afterburner opp mot Bodø anbefaler jeg FS2000, da kan du jo fly litt andre fly også hvis du går lei en dag. Skal du skyte ned noen fly på veien må du nok ha en annen simulator Siter
Gjest Skrevet 7. juli 2001 Skrevet 7. juli 2001 Heisann! Jeg vil på det sterkeste anbefale falcon 4.0. Hvis du er ute etter realistiske scenarier kan ingen simulatorer jeg har flydd måle seg opp mot denne!!! Sammenliknet med den norske mlu cockpiten er det en slående likhet. (litt forskjell da falcon 4.0 er basert på f-16 block 50) Veldig mye er likt forsvarets f-16 simulator!! Dette er en rå simulator. Med vennlig hilsen Øyvind Tangen 331/334 skv Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 16. juli 2001 Skrevet 16. juli 2001 Falcon 4.0 med MANUAL i BOKFORM, kan skaffes gjeennom meg i Irland, må bare sjekke kostnader på Porto osv. samt en måte å få penga inn på min konto på. Pris over her er IRP 19.9. (ca 200-210 Kr) (blir vel flooda av alle som vil ha, men som sagt. lover ikke noe, men skal sjekke det ut) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.