Skrevet 12. august 2007 17 år Resultatet sier vel det meste om hvem som blir sterkere en Brann, og henter gullet hjem til Romerike! Det står dårlig til nede på Enga hvor hockey-gutta tygger på snus. Og på Stabæk har alle Mercedes og klasker tennis på gress og på grus. Og i Trondheim går alle med smør-brems og digger Europe og teit trønderrock. Og i Tromsø går alle med stilongs til september da har dem fått nok. Men på Lillestrøm der 'det noe annet, hvor alle veit å stå sammen i trua og til høsten jo men, blir det gullfest igjen. Vi føler oss i himmelen. Vi gir alt for LSK, oss kan ingen slå. Molde, Start, Godset, alle blir små. Sommer blir til høst, Enga må ha trøst. Lillestrøm Sportsklubb er nummer én i Norge! Vi står sammen i med og i motgang, vi kan takle et tap eller tre. For vårt troskap til klubben er evig, vi ser fram mot vårt neste trofe. På Åråsen hører vi hjemme og på berget er stedet vi står. Ja vi gleder oss til å vinne, ja vi føler at seier'n er vår. Og når Lillestrøm går ut på banen synger berget de fineste sanger. Gutta vinker til oss, bare til oss. Kanskje blir det fest igjen? Vi gir alt for LSK, oss kan ingen slå. Molde, Start, Godset, alle blir små. Sommer blir til høst, Enga må ha trøst. Lillestrøm Sportsklubb er nummer én i Norge! Vi gir alt for LSK, oss kan ingen slå. Molde, Start, Godset, alle blir små. Sommer blir til høst, Enga må ha trøst. Lillestrøm Sportsklubb er nummer én! Alt for LSK! Oss kan ingen slå. Molde, Start, Godset, alle blir små. Sommer blir til høst, Enga må ha trøst. Lillestrøm Sportsklubb er nummer én! Alt for LSK! Oss kan ingen slå. Molde, Start, Godset, alle blir små. Sommer blir til høst, Enga må ha trøst. Lillestrøm Sportsklubb er nummer én i Norge! (Lillestrøm!) (Lillestrøm!)
Skrevet 12. august 2007 17 år Pokker dette er dârlig gjort mot det beste hovedstadslaget! (3-3 pâ Ullevâl i fjor)
Skrevet 12. august 2007 17 år Den satt ja Herlig spilt av Occean, og ikke minst Mouelhi! Blir en spennende gullkamp i år!
Skrevet 12. august 2007 17 år Sitat Lillestrøm er gode' date=' men Brann henter gullet i år [/quote'] Vi får se da, men jeg tror nok "Seriefinalen" i år kommer på Åråsen LSK-BRANN 30. sept..
Skrevet 13. august 2007 17 år Sitat LSK kommer til å KNUSE BRANN på Åråsen Etter det tar di gulet Skeptisk på det du!
Skrevet 13. august 2007 17 år Sier bare Tromsø IL! Ingen over ingen vedsiden. gutan ole ole ole gutan ole ole ole gutan ole gutan ole gutan ole ole ole GUTAN! Heia TIL!
Skrevet 13. august 2007 17 år Sitat Sier bare Tromsø IL! Ingen over ingen vedsiden. gutan ole ole ole gutan ole ole ole gutan ole gutan ole gutan ole ole ole GUTAN! Heia TIL! Det mest fanatsiløse ropet jeg noen sinne har hørt.
Skrevet 13. august 2007 17 år Sitat Sitat Sier bare Tromsø IL! Ingen over ingen vedsiden. gutan ole ole ole gutan ole ole ole gutan ole gutan ole gutan ole ole ole GUTAN! Heia TIL! Det mest fanatsiløse ropet jeg noen sinne har hørt. HAH! Det kan jeg være enig i
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.