Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei, jeg har nå fire netter på rad opplevd at iPoden slår seg selv på og begynner å spille musikk. Jeg vet at det ikke er jeg som har startet den fordi den lå 3 meter fra sengen, holdknappen var på, og den spillelisten den spillte, hadde jeg ikke hørt på lenge.

Så, er det noen som har opplevd det samme? Noen som vet hvordan jeg kan fikset problemet. Er irreterende med dødt batteri hver morgen.

Skrevet

Prøv reset funksjonen. Ser dette hele tiden på jobb, hos kunder som har samme problemet. Funker ikke det, så kan du registrere deg på apple sine service-sider. De sender et bud fra UPS eller noe i den duren, som kommer å henter ipoden på døren hos deg. Leverer den også når den er ferdig :)

Skrevet
  • Forfatter

Snakk om ein iPod Video 30GB, men jeg restarta den og så resetta eg alle innstillingene, så nå er den frisk igjen. Takk for svar. :)

Edit: Det verste var at den startet nøyaktig kl 01.00, og i følge Discovery som jeg hadde sett på, så begynte spøkelsestimen da.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …