Skrevet 12. august 2007 17 år Er det noen som har kjøpt ting fra marvgolden.com? I såfall hva blir fraktprisen, hvor mange dager sånn ca. tar det og hvordan fortoller man varene?
Skrevet 12. august 2007 17 år Som det står på siden dems, send en e-post til sales@marvgolden.com og spør hvor mye fraktprisen kommer til å ligge på. De er raske til å svare. International Shipments: We ship our products world-wide. We have excellent international rates with UPS, Federal Express and US Postal Express Mail. Most shipments take only 2-3 (Excluding Customs) days for arrival anywhere in the world. We ask that you send us an e-mail with your desired product's and destination Country and we will quote you shipping charges. To get a price quote, please e-mail us at sales@marvgolden.com. Please include your City, Country and Postal Code for an accurate quote. Our price quotes do not include any customs or duty charges. All items are subject to duty regulations that vary by country. All items entering a foreign country are subject to customs inspection and the assessment of duties and taxes in accordance with that country's national laws. Customs duties and taxes are assessed, generally, if the merchandise is dutiable and the value of the item is above the threshold set by the country's laws. If a shipment is refused upon delivery, the customer is responsible for any duty or tax if the package is opened and inspected by customs officials. We have a $25 minimum order for all International Shipments. For currency conversion, please click the following link. http://www.xe.com/ucc
Skrevet 12. august 2007 17 år Er det noen som har kjøpt ting fra marvgolden.com? Nei' date=' men fra en rekke andre slike firmaer der borte... Marv Golden har jeg ikke brukt, fordi andre ofte har samme varene til en lavere pris... I såfall hva blir fraktprisen, Fraktprisen er avhengig av hvor stort og tungt det er det du bestiller, og hva slags leveringsmåte du velger. Det er ingen fast pris... hvor mange dager sånn ca. tar det Alt fra 3 dager til 3 uker, avhengig av hvor mye du er villig til å betale i frakt... og hvordan fortoller man varene? Om man velger de raskere (og dyrere) alternativene, som FedEx, UPS, DHL, etc, så ordner de dette for deg, og du kan enten betale ved leveringen eller få en faktura i posten. Velger du det billigste (og tregeste) alternativet, USPS/Posten, så vil du få et brev fra Posten når pakka har kommet, hvor du må velge om de skal fortolle for deg, eller om du vil fortolle selv. Selv pleier jeg alltid å gå for de dyrere frakt-alternativene, rett og slett fordi de er mye raskere, ordner alt for deg, og leverer pakka med budbil... Får jeg spørre hva du skal handle?
Skrevet 12. august 2007 17 år Forfatter Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg et headset, men må regne litt på om jeg sparer noe på det etter mva. er lagt til.
Skrevet 12. august 2007 17 år Jeg kikket også på MarvGolden når jeg skulle ha headset, men www.pilotstuff.com hadde de samme til mye lavere pris. De har også ekstremt rask levering til en billig penge. Hilsen Torbjørn
Skrevet 12. august 2007 17 år Forfatter Jeg er ute etter GA headset med ANR. Så om det er noen som har noen tips om sider med fine priser gjerne link! Torbjørn, du vet vel ikke om noen butikker i Tyskland?
Skrevet 13. august 2007 17 år http://aircraftspruce.com/menus/av/headsets.html http://headsetsinc.com/
Skrevet 14. august 2007 17 år Jeg har handlet på marvgolden og frakten ble på hele 200 norske kroner. Synd at det er så dyrt men servicesen der er veldig bra
Skrevet 14. august 2007 17 år frakten ble på hele 200 norske kroner Det var ikke spesielt dyrt syns jeg. Kjøpte et ANR headset fra Sportys (Bose X) i forrige uke og måtte punge ut med hele $120 i frakt. Men det ble da levert hit på døra med DHL og kom fra USA etter bare 3 dager. Men selv med dyr frakt og norsk mva. (som jeg regner med det snart dukker opp regning på), blir totalen allikevel gunstig ift. norske priser pga. den lave dollarkursen det er nå. Har også handlet fra Marvgolden for et par-tre år siden, og mener å huske at varene da også kom etter rel. kort tid og jeg var godt fornøyd med det jeg fikk. Klart billigere frakt enn hos Sportys var det, men også noe lengre leveringstid enn 3 dager da.
Skrevet 15. august 2007 17 år Hei folkens Tenkte jeg skulle hoppe på og gi et lite tips, handla ifjor en controller bundle fra disse karene ( http://www.flightstore.co.uk/ ) Det fine med disse, foruten å ha et fantastisk utvalg og rimelige priser, er at de lager proforma fakturaen veldig lav slik at du kan risikere å slippe å betale moms når du får varen, det skjedde ialle fall med min pakke til et par tusen kroner. Jeg er iallefall veldig fornøyd, så at de nå hadde komplett saitek bundle til en billig penge, så det blir vel litt handling i løpet av høsten tenker jeg. Audun
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.