Skrevet 12. august 2007 17 år Denne reklamen er den beste go flotteste jeg har sett noensinne! Den Pandaen var bare helt nydelig! Litt trist på slutten når den sitter på hylla. 79_S99OflFo
Skrevet 12. august 2007 17 år Den der var fin. Litt nedtur syns jeg at den bare satt og drømte syns nesten synd på'n
Skrevet 12. august 2007 17 år Forfatter Tja, tror du den drømmer da? Jeg velger å tro at han har hatt en flott reise! Ellers blir jeg bare trist
Skrevet 12. august 2007 17 år Reklamesnutt med herlig eventyrpreg. Har sett ett par andre reklamefilmer fra Finnair med samme gode stemning.
Skrevet 12. august 2007 17 år Forfatter 0BESuwJwI3M Denne du tenker på,Paul Thomas? Finnair kan virkelig dette med å lage reklamefilmer. I andre reklamer fortelles det bare hvor billige selskapene er og ditt og datt. Finnair gjør det på en helt spesiell måte, og man blir litt rørt av slike reklamefilmer som den første!
Skrevet 13. august 2007 17 år Flotte de der ja! Men jeg må innrømme at jeg elsker Frontier sine reklamer!! E-petgEjeZs ImevYhkZirY lsP2Mu0HMA0 Hvis dere går på Youtube, så finner dere mange flere!
Skrevet 13. august 2007 17 år Men jeg må innrømme at jeg elsker Frontier sine reklamer!! Helt enig med deg :grin: Syns pingvinene er best da K1CN5OwopCs
Skrevet 13. august 2007 17 år Begge Finnairs sine reklamer er helt nydelige! De beste om du spørr meg!
Skrevet 13. august 2007 17 år Ja, Finnair sine reklamer hadde skikkelig god stemning. Frontier sine var proppet med humor og gullkorn. Festlig ja
Skrevet 13. august 2007 17 år Begge Finnairs sine reklamer er helt nydelige! De beste om du spørr meg! Jeg har selv og sansen for Finnairs reklamefilmer. Fred og ro og med en herlig eventyrstemning, langt langt vekke fra dagens nyhetsbilder og virkelighet. Skulle ønske de hadde flighter til Shangri-La.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.