Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Må nesten bruke et slikt uttrykk, I motsetning til et fåtall så synest jeg at du bør vurdere å bli enda strengere som moderator (altså her må du skjerpe deg :grin:). Det er bra du har "baller" som er store nok til å stoppe både usakeligheter og skittkasting, jeg med en del andre "voksne" bruker faktisk forumet mere nå med deg som moderator.

Du får trøste deg med at den dagen når regjeringen får oppfylt løftet sitt om full barnehagedekning så vil nok endel av de som syter og klager her i forumet bli opptatt med andre ting, fex ludo. Stå på Vidar. Bjørn

Skrevet

Du får trøste deg med at den dagen når regjeringen får oppfylt løftet sitt om full barnehagedekning så vil nok endel av de som syter og klager her i forumet bli opptatt med andre ting' date=' fex ludo. Stå på Vidar. Bjørn [/quote']

Jeg er stygt redd for at det kan ta lang tid før vi får full barnehagedekning, om vi da noensinne vil få det. Men selv om vi skulle være så heldige så er jeg i tvil om at det vil være oss til hjelp inne på dette forumet så lenge enkelte i sin iver etter "heftige diskusjoner" turer frem på slikt simpelt vis som de her gjør mot Vidar. Bare tittelen på tråden sier sitt om hvilket plan dette ligger på. Forøvrig så trivest jeg meget bra her inne på FligtSim.no sidene og synest det stort sett er ett bra forum. Det er som en trivelig hage men som krever en god gartner som kan ruske vekk det værste ugresset som dukker opp så den ikke gror over av ugress. :)

Skrevet

Før Vidar kom har eg nesten ikkje lagt merke til at vi hadde moderatorar her på forumet.

Eit par gongar under dei verste kranglane kom dei inn og sletta postar, men for seint etter mi meining.

Så stå på alle som gjer dette forumet til eit veldig bra fly(sim) forum :):D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …