Nicklas Winger Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Står her på jobb og tenker litt for meg selv, noe som jeg har tenkt mange ganger. Hvordan ser egentlig de forskjellige ut her på forumet? Har alltid vært nysgjerrig på hvem som skjuler seg bak alle disse navnene. Hadde dette vært en aktuell tråd å starte i bildeforumet? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Har forsåvidt tenkt tanken selv, du får hoppe ut idet som første mann! Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Gjør det når jeg kommer hjem Hehe.. Vil heller stenge å bli ferdig på jobb nå, først og fremst:) Siter
Pål Næss Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Ikke for å leke moderator, men dette har ikke noe i bildeforumet å gjøre. En typisk sak for Baren. Og som Thomas sier: hopp ut i det, du... men slik så jeg i hvert fall ut for "et par" år siden: Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Ikke for å leke moderator' date=' men dette har ikke noe i bildeforumet å gjøre. En typisk sak for Baren. Og som Thomas sier: hopp ut i det, du... [/quote'] True, true! Takk for heads-up Starter i kveld Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 På facebook har en god del av oss.. Ellers har det blitt snakket om å ha et medlemsregister med bilde noe jeg tror kunne vært en god idé. I gode gamle VNAS - Virtual Norwegian fikk vi implementert ideen om virtual online ID kort dvs trykket man på navnet til medlemmet så fikk man opp et medlems kort med bilde og kontakt info.. ikke ulikt profilen her, bare med bilde osv.. Siter
Toril Madsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Folk kan jo legge bilde av seg selv istden for en avatar eller hva det nå heter, ved siden av navnet sitt. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 har jo gjort det Toril ser du vel.. Blid kar vettu.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Jøss - har vi en gjeng sosekopper som ikke tørr legge ut bilde av seg selv? Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 fankern nå skvatt jeg hehe, nei da Ole Haldor, men et slikt bilde burde vært i alles profil... Med det mener jeg svart/hvit ja... Er det fra web cam? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Slik ser jeg ut: http://alexandernilsen.hostistry.com/DSC00606.JPG Siter
JM Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei! Viser til denne posten fra i fjor høst, hvor det allerede er lagt inn mange bilder! Kan jo eventuelt fortsette der, i steden for å legge inn alt på nytt her? Bilder av brukerne her Siter
KJ Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Kan jo bare ta en titt her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=287574&fpart=1 Sorry, men begynte å skrive innlegget før du la in ditt. :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 der ja, den hadde jeg glemt... Til dette hadde det nye scrennshots forumet passet godt til Siter
Pål Næss Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 der ja' date=' den hadde jeg glemt... Til dette hadde det nye scrennshots forumet passet godt til [/quote'] Jaggu fant du endelig noe fornuftig det rukleverket kan brukes til :whistle: Siter
KJ Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 [quote=Pål Næss Jaggu fant du endelig noe fornuftig det rukleverket kan brukes til :whistle: er vi sinnataggen i dag, å så sinna...å så sinna. Tenkte på den smily'n ved siden av navnet ditt. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 der ja' date=' den hadde jeg glemt... Til dette hadde det nye scrennshots forumet passet godt til [/quote'] Jaggu fant du endelig noe fornuftig det rukleverket kan brukes til :whistle: Men hadde det egentlg fungert? :whistle: Er vel bare trådstarteren som kan legge bildet i tråden uansett? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei! Viser til denne posten fra i fjor høst' date=' hvor det allerede er lagt inn mange bilder! Kan jo eventuelt fortsette der, i steden for å legge inn alt på nytt her? Bilder av brukerne her You made my day mate! :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 fankern nå skvatt jeg hehe' date=' nei da Ole Haldor, men et slikt bilde burde vært i alles profil... Med det mener jeg svart/hvit ja... Er det fra web cam? [/quote'] OLA.. Nei, det er tatt med EOS350D.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.