O85_ Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Kjedet meg her om dagen og mixa en Funky House/House mix. Dere finner den her Funky House Remix! Fortell hva dere syns, men se bort i fra innledningen hehe! :cool: (Fordel hvis du selv hører på slik musikk) Enjoy! PS: Har den i mye bedre lydkvalitet hvis noen vil ha den. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 i am impressed... Send meg den sangen i perfekt kvalitet ASAP Jonas. Denne skal spilles på anlegget.. hehe Siter
KJ Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Som gammel synther så synes jeg detta var heftig. Men det var litt synd med streaming kvaliteten. *HOST*vil ha*HOST* :whistle: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 For disco for meg, men bra mixed... Jeg liker skikkelig trance/dance som for eks ting av OTT både blumenberg og Halucigen in dub eller hva de heter. Siter
Thomas S. Todal Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 ahh, elsker den bassen der, er den bedre i såkalt høykvalitet vil jeg ha det! Siter
O85_ Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 Heisann folks! Takk for tilbakemeldingene, det liker vi Skal se om jeg får den opp på en server i løpet av kvelden, poster da link her;) Da finner dere mixen her Funky House Remix! (Høyre klikk, lagre som) Siter
Thomas S. Todal Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 ikke for å være frekk eller slem... hadde forvente mer bass i høy kvalitet versjonen... kan jo være suben min og da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.