Skrevet 11. august 2007 17 år Jeg har lasta ned en del demoer av programvare, og falt pladask for Invoice 2.. Så har jeg pratet med noen andre, og de mente man måtte ha programvare som var godkjent, typ "ikke kan redigere fakturagreier etter den er sendt". Nå vet jeg ikke om det bare er i demoen det er slik, men det har seg nå sånn at man kan gå inn å legge til/fjerne/endre poster i selve fakturaprogramvaren - gjør det at programvaren ikke kan brukes? Ut av alle de andre var det klart dette som gav meg mersmak på å taste inn tall og bokstaver! Noen mente at man skal levere faktura i et format (PDF eller på papir feks) slik at ingenting kan endres - og det er ikke noe problem å låse en PDF - andre mente det var i selve fakturaprogrammet sånt skulle være idiotsikkert - og ikke kunne endres etter faktura var sendt - men hvem har interesse av å gjøre det, når vi begge sitter på en faktisk faktura/kopi? Oh, this crazy world.
Skrevet 11. august 2007 17 år Forfatter Beklager - jeg skulle vel informert mer om dette, men antok at man skjønte det var Mac det var snakk om hvis man klikket seg inn sida jeg linka til - jeg bruker Mac! Kan lukte av "Winfakt"-navnet at dette er lagd for Windows..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.