Vegar Mikalsen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Noen her som er flinke til å lage logo? Trenger en til firmaet mitt :-) Ta gjerne kontakt på PM, og vil gjerne se tidligere logo-arbeider. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Har en kompis som driver med grafisk design - veldig bra fyr til å være så ung. http://www.kristofferlundberg.com Siter
Tom Knudsen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 sende på pm til deg, men du har nok sovnet for ikke en lyd tilbake... Så hvor reelt er dette firma ditt? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Heisann. Hvis det er greit at jeg bruker litt tid å tenke på er det fint. Reelt? Hva mener du? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Kan underskrive på at Vegars firma ikke er fiksjonenlt. Har jobbet sammen med han på ulike flerkameraproduksjoner i Lyngdal, masse i Drammen, i Lillehammer og i Rennebu. Vegar kan det han driver med - så dette er veldig reelt, Tom. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Hm. Jeg ønsker egentlig ikke å inngå samarbeid med de som stiller spørsmål ved firmaets troverdighet fordi jeg ikke gir tilbakemelding i løpet av det første døgnet. Blir litt dårlig stemning og vibrasjoner av det. Jeg ønsker bare å få se noen utkast av folk som hadde lyst til å prøve seg, som jeg enten kan bruke eller bruke som inspirasjon. Ikke ment som noe annet. Ingen tvang Ha en flott helg :-) Siter
Tom Knudsen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 tror firma eksisterer ja og ta den tiden du trenger, ville bare høre om du fikk pm eller ei Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Utrolig! Mannen spør etter en logo og i neste minutt så blir det spurt etter troverdighet. Han skrev neppe denne tråden for å få en evaluering av firmaet fra en ikke-profesjonell. Usaklig vrøvl! "Du måkke komme her og komme her.." :blush: Siter
KJ Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Ikke for å tråkke noen på tærne her men jeg tror nok Tom lurte på om du var registrert i Brønnøysundregister eller kanskje skulle bli, siden du trengte en logo. Eller du kanskje allerede var som enkeltmannsforetak, noe som er kjekt når du gjør frilans jobber og må få fakturert småjobber etc. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hm. Jeg ønsker egentlig ikke å inngå samarbeid med de som stiller spørsmål ved firmaets troverdighet fordi jeg ikke gir tilbakemelding i løpet av det første døgnet. Vel med slike uttalelser blir du nok rik på firma ditt og lykke til med det. Til alle andre.. Jeg sendte han dette forslaget i håp om å gi han en idé. Hvorvidt han ville bruke det eller ei gir jeg nå mer eller mindre blaffen i. Om firma hans er reelt eller ei betyr ikke så mye, men for å berolige de som lurer, ja det er det.. Noe mer, noe mindre, noe annet tror jeg neppe skjer i denne sammenheng. Ha en fin fin dag. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Ikke for å være en asshole - men det der er ingen logo. Og bilderegi går ut på LEVENDE bilder, ikke stills. Ha en god dag du òg Tom! Det har i allefall jeg Og bare for å si enda en ting - TOM KNUDSEN DESIGN har nå jeg lite tro på, når du ikke bryr deg om eventuelle kunder - om de bruker arbeidet ditt eller ei. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Vel nå var aldri han tiltenkt som en kunde da jeg ikke driver et firma slik som han, men det får nå være som det er. Det var bare et tåpelig design forslag, ja kanskje langt unna å være en logo, men det får også bare være. Jeg tror at når du først går ut på flightsim.no og spør om å få tips, ja da får du mye rart tilbake, deriblant mitt forslag. Vet ikke hvordan alle andre er, men i mitt tilfelle så prøver jeg å svare så rask jeg kan på ting som sms, epost, pm, brev osv... Da ser i det minste avsender at saken er mottatt på den andre siden. God dag til deg også Ola Haldor... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Skal ikke si det for sikkert - men for alt jeg vet kan det være at Vegar var i et møte eller ute på jobb/oppdrag - så hvorfor han skulle vært inne på flightsim i det sekundet du var her inne og sendte PM blir for meg en myte.. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 hmm med fare for at denne diskusjonen skal gå fra sak til person eller trekke ut i det uendelige, så tror jeg vi stopper her, konstaterer det at vi begge ønsker Vegar lykke til i jakten på å finne den rette logoen til sin hjemmeside eller firma. Godt å se markedsfremmende personer står på for hva de liker å gjøre og tar så i bruk de midlene de har rundt seg, enten de er å finne på flightsim.no eller ei. Siter
T. Paulsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Nå blir vel denne posten også stengt snart.. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hehe, Tom Arne Er vel lov å håpe at alle innleggene (dette og) med unntak av de to første blir slettet? Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Lei av å scrolle her? My Stuff > My preferences > Your preferred stylesheet = Ubbthreads. Nå skal jeg gå på person og ikke sakt Tom Arne he he, nei da.. Men dette er jo teit sagt da.. Endrer man disse instillingene så slipper man å scrolle ja, men er bildene større så ser man jo ikke hele... Testet dette på bilde mitt i denne tråden. Samt at fargene ble jo bæsje brune Siter
T. Paulsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Det var da veldig pussig. Bilder i 1024 kommer da pent over skjermen her uten av noe blir borte på kantene. Ikke noe scroll trengs heller. Hos meg fungerer dette bra enda iallfall. (Kjører 1280 X 800 på skjermen) Siter
Pål Næss Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 det funker ikke her heller (Opera). Off-topic, neidahneidah... :whistle: Siter
T. Paulsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Som du ser her trenger man ikke scrolle sideveis for å se bredden av dette bilde i 1024. Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 bruker selv firefox og fikke ikke dette til, kan det være noen andre smarte instillinger som gjør det... F.eks oppløsning på skjer osv.? Siter
Pål Næss Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Som du ser her trenger man scrolle sideveis for å se bredden av dette bilde i 1280. (Resizet til lovpålagt format.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.