Skrevet 6. august 2007 17 år Hmmm dette må vere den sjukaste biljakta eg har sett på lenge. Bra fyren fekk litt tid til å tenke på det han har gjort då... 11 ganger livstid...må jo lukte rart i cella hans etter ca 4 livstida bak giteret...
Skrevet 6. august 2007 17 år Ehh, til pass for han. Men når man tenker på at man får sånne dommer der borte er det vel jaggu ikke rart de gjør absolutt alt for å prøve å komme unna heller. Men over til noe litt annet. Hu her kunne nok kanskje tatt seg ett smilekurs da, menmen... Hun smilte nok bredt til slutt, only in america! Men syns det er rart at "hr. politi" ikke hadde gjort noe kritikkverdig :sick: oaHyuWgir8U
Skrevet 6. august 2007 17 år Forfatter Politibrutalitet sa du?! Dette gjør meg skikkelig ille til sinns.. 3jIy4FUloxU
Skrevet 6. august 2007 17 år Når man snakker om politi som misbruker makten sin og mister fatningen, ta en titt på denne: AyvrqcxNIFs Skrikene dere hører er "offeret" som får strøm gjennom kroppen, og etter at han er blitt lammet blir han bedt om å reise seg. Husk på at det eneste han har gjort galt her var å ikke ha med student-IDen når han satt og jobbet under eksamensforberedelsene.
Skrevet 6. august 2007 17 år Fyyyy faaaaen i helvete! Det der gjør meg så pissed off at det går faen ikke an! Idioter de der fra de to siste videoene.
Skrevet 8. august 2007 17 år nei den siste videon (han stakkar studenten) I helvette svarte sattan har han stakkaren gjort for å fortjene det der!? Toskete, idiotiske politi!!!
Skrevet 8. august 2007 17 år Det var sikkert fordi han er muslim og fra Iran... Blir så forbanna når jeg ser sånt som dette! Han har dog reist sak mot universitetspolitiet, saken skal til høring i høst, så vidt jeg forsto.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.