Skrevet 6. august 2007 17 år Etter at jeg knipsa noen bilder av noen venninner for omtrent ei uke siden, har det bare EKSPLODERT i etterspørsel om å ta bilder av andre venninner, venninners venner etc.. Hvilket gir meg gode muligheter til å utvikle meg som fotograf av alt annet enn flyvende objekter og landskap - mangfoldighet er en god egenskap, sant? Nok chitchat - her er bildene fra dagens lille trip (jovisst - i mindre urbane strøk der man er avhengig av bil, må jeg sykle noen mil for å komme meg til location - så fotograferinga gjør meg sprek!) Og to stk. tatt med Sigma 10-20mm, som en liten bonus for at dere gidder å scrolle...
Skrevet 6. august 2007 17 år Stilig dette her. Ett par av dem ble litt mørke, men du hadde mange fine ideer
Skrevet 6. august 2007 17 år Det er moro med 50mm. (Men det av bildene som hadde mest potensiale, ble forstyrret av en diger hvit blobborb i bakgrunnen som tilogmed jeg la merke til (det andre singelportrettet av den mørkhårede). 14 sekunder med healing brush...)
Skrevet 6. august 2007 17 år Forfatter Skjønner det med brua - det var sletttes ikke lett å få til noe bra der egentlig - var utrolig liten plass der - du ville knapt fått med deg en dugelig trillebår eller melkevogn over der. Jeg liker ting naturlig, somehow. Du kan jo se hvordan det var FØR jeg brukte healingbrush! Hun i brunt hadde noe munnsår og et sår på nesa... http://www.olahaldor.net/retusjering.mov
Skrevet 6. august 2007 17 år Kjempeflotte bilder! Du har absolutt øye for gode vinkler og ikke minst motiver! Lækkert!!! :cool:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.