Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Etter at jeg knipsa noen bilder av noen venninner for omtrent ei uke siden, har det bare EKSPLODERT i etterspørsel om å ta bilder av andre venninner, venninners venner etc.. Hvilket gir meg gode muligheter til å utvikle meg som fotograf av alt annet enn flyvende objekter og landskap - mangfoldighet er en god egenskap, sant? :)

Nok chitchat - her er bildene fra dagens lille trip (jovisst - i mindre urbane strøk der man er avhengig av bil, må jeg sykle noen mil for å komme meg til location - så fotograferinga gjør meg sprek!)

ida_may_elin_2.jpg

ida_may_elin_16.jpg

ida_may_elin_19.jpg

ida_may_elin_23.jpg

ida_may_elin_25.jpg

ida_may_elin_28.jpg

ida_may_elin_29.jpg

ida_may_elin_35.jpg

ida_may_elin_38.jpg

ida_may_elin_43.jpg

Og to stk. tatt med Sigma 10-20mm, som en liten bonus for at dere gidder å scrolle... :)

ida_may_elin_82.jpg

ida_may_elin_84.jpg

Skrevet

Det er moro med 50mm.

(Men det av bildene som hadde mest potensiale, ble forstyrret av en diger hvit blobborb i bakgrunnen som tilogmed jeg la merke til (det andre singelportrettet av den mørkhårede). 14 sekunder med healing brush...)

Skrevet
  • Forfatter

Skjønner det med brua - det var sletttes ikke lett å få til noe bra der egentlig - var utrolig liten plass der - du ville knapt fått med deg en dugelig trillebår eller melkevogn over der. :)

Jeg liker ting naturlig, somehow. Du kan jo se hvordan det var FØR jeg brukte healingbrush! Hun i brunt hadde noe munnsår og et sår på nesa...

http://www.olahaldor.net/retusjering.mov

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …