Skrevet 4. august 2007 17 år Heisann! Påtide med ny antivirus software her, denne gang til Windows Vista. Har blitt anbefalt Kaspersky, men vil gjerne høre deres meninger?
Skrevet 5. august 2007 17 år Selv bruker jeg Avast.. Gratis og kraftig, samtidig som det ikke tar så mye systemresurser
Skrevet 5. august 2007 17 år Jeg bruker ESET NOD32. Oppdateres minst en gang om dagen - noen ganger opptil flere ganger om dagen, tar ingen vesentlige ressurser, og integreres lett i mailprogram, MSN etc..
Skrevet 6. august 2007 17 år Får vel hive meg på her jeg også Jeg bruker Grisoft sin AVG Antivirus, kjører nå med kjøpeversjonen etter å ha brukt gratis versjonen i mange år, denne er enkel å bruke integrerer seg fint i mail, msn, hotmail osv. Oppdaterer seg daglig, noe som du faktisk kan sette opp akkurat som du vil, daglig, ukentlig, når på dagen osv. Liker prinsippet til Grisoft, vanlige brukere får programmet gratis med alle funksjoner, mens Business kunder må betale, sånt kan man like Men må jo si at etter mange år's bruk så ville jeg gi litt tilbake til dem Sånn det var mitt beskjedne tips og gratis reklame til produsenten Hilsen Audun
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.