Skrevet 5. august 2007 17 år Kom nettopp hjem fra Wacken-festivalen utenfor Hamburg. Utrolig opplevelse! Legger ut noen små bilder, ikke på langt nær samme kvalitet som Ola Haldor sine fra Storås, men.. Første bandet jeg så var Tyr, det er også det eneste bandet jeg fikk tatt bilde av ettersom det egentlig ikke var lov å ta med kamera inn på selve konsertområdet der de fire scenene står. Stemningen var enorm da alle ropte "Hail to the hammer" i takt med musikken. Møtte mange andre nordmenn, ikke så vanskelig å finne de: Tyskere med sterk inspirasjon fra filmen "300". "Spartans, regroup!" Nok en tysker som ville posere. Og siden dette er et flyforum: På dagtid fløy det faktisk ganske mange forskjellige fly over området. Alt fra mikrofly til Bell-47. Bell-47 fløy utolig lavt, og man fikk skikkelig MASH-følelse når det blafret i teltene.
Skrevet 5. august 2007 17 år For vi er Lillestrøm Kanaris, LSK. Det høres når vi tar i, på store stå. Vi tar dem på senga, knuser Vålerenga, Start og Rosenborg blir mat på Åråsen. For vi er Lillestrøm Kanaris, LSK. Det høres når vi tar i, på store stå. Vi tar dem på senga, knuser Vålerenga, Start og Rosenborg blir mat på Åråsen. Dette holder meg oppegående om dagen!
Skrevet 5. august 2007 17 år Der ja, Kim Jørgen! En positiv ting er at Brann, Stabæk og Viking har tapt i denne serierunden, så hvis LSK vinner i morra mot Godset, så er vi plutselig oppe på 2.plass Gleder meg til å gå på kampen i morra
Skrevet 6. august 2007 17 år Hver dag er en positiv opplevelse for meg, da jeg ikke bare får fly masse, men også lære andre å ta del i denne gleden. Noe av det morsomste jeg gjør er Cessna Discoveryflights som er tilsvarende som introturen Elias skrev om lengre oppe her. Alle jeg flyr med på disco-turer er jo helt i himmelen når de kommer tilbake, noe som får meg til å smile også, da jeg tross alt har i bakhodet at "dette som andre synes er så fantastisk morro får jeg gjøre hver dag, og får betalt for det!". Livet kan vel ikke bli så mye bedre?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.