Skrevet 4. august 2007 17 år Kunne tenke meg en positiv tråd som forhåpentligvis blir den lengste tråden på forumet siden det er veldig mye kjekt og bra som skjer Har dere opplevd noe positivt, kjekt eller noe annet bra i det siste så del det med alle oss andre her da vel Jeg begynner nå jeg da. Jeg som ikke er landbrukets store sønn akkurat, har idag matet kuer med høygaffel og det var veldig hyggelig. Kuene var snille med meg , og jeg følte at jeg gjorde noe veldig nyttig. Det er ofte de små tingene slik som dette som gjør at humøret blir på topp. Og nå sitter jeg i kjelleren min og koser meg med kaffe og pusler litt med vindusrammene til simulatoren. Kjekt ja
Skrevet 4. august 2007 17 år Vel, midt i en 9 dagers skiftordning er det greit å vite at mitt nye beist av en PC mest sansynlig dukker opp til neste uke.
Skrevet 4. august 2007 17 år 4 dager igjen til ferie samt ny linse i posten (den brukte 3dager fra USA til Oslo og skal bruke 5 dager fra Oslo og til Vadsø) Gleder meg også helt sykt til Manchester 17-21 august
Skrevet 4. august 2007 17 år Har kjøpt 4 stykker med brunost idag. Var utruleg godt med brunost og syltetøy på brødet.
Skrevet 4. august 2007 17 år Salg av bilde til et reklamebyrå i oppdrag for et Sogn & Fjordane fylke straks i boks! (SAS-maskin som taxer ut på RWY på ENML - vist på forumet før)
Skrevet 4. august 2007 17 år Faar vel skrive her jeg og da, Sitter paa hotellet i Kos og koser meg hehe. Skal til andre siden av oyen i morgen paa etg kjempestort badeland. I dag var vi bare aa tuslet tundt i Kos by, og i gaar var vi og saa paa festningen blant annet. Saa denne legge til kai da... Spor du meg er dette ett monster av en Seilbaat!!! S/V Midnight
Skrevet 4. august 2007 17 år Nytt objektiv, og er på Nes i Hedmark. Rett ved mjøsa, herlig utsikt og et glass med kald drikke er perfekt!
Skrevet 4. august 2007 17 år Nytt objektiv' date=' og er på Nes i Hedmark. Rett ved mjøsa, herlig utsikt og et glass med kald drikke er perfekt! [/quote'] Fra Trondheim og på Nes i Hedmark? ... Jeg holder til i Trondheim men er noe lenger øst; Hamar Har du nytt objektiv så ta bilde av meg fra "Næs" når jeg tar tog i morgen 14:00
Skrevet 4. august 2007 17 år Hehe. Skal kjøre hjemover i morgen vi og... Det er vel et stykke herifra til toglinja, er på Tingnes, rett ved broa til Helgøya. Var på hamar tirsdag - onsdag;)
Skrevet 4. august 2007 17 år Kommet hjem fra ei uke på nordisk 4H leir i Finland, og ei uke i Steinkjer på Landskytterstevnet, og begynt og øve på radiostyrt helikopter
Skrevet 4. august 2007 17 år Kommet hjem fra ei uke på nordisk 4H leir i Finland' date=' og ei uke i Steinkjer på Landskytterstevnet, og begynt og øve på radiostyrt helikopter [/quote'] Hvilken klasse stilte du i? Kanskje jeg har bilde av deg :grin:
Skrevet 4. august 2007 17 år Det mest positive akuratt nå, er at det er 3 dager til konsert med Rolling Stones!
Skrevet 5. august 2007 17 år De siste to ukene har jeg vært i USA, jeg drar hjem på lørdag. Og under dette oppholdet har jeg vært på Grand Forks, og fått en helt spesiell omvisning på Fly-avdelingen til skolen. Har fått prøvd heli-simulator og CRJ-simulator, så det har vært innmari gøy! Men selve kronen på verket var når jeg fikk lov til å bli med en instruktør i en Piper Warrior, og ikke nok med det: Jeg tok en touch n` go, i Warren, Minnesota! Jeg fløy to turer, den første med min mor ombord i baksetet. Ergerlig nok så nektet hun meg å fly flyet, hun har litt "smyfly-skrekk". Men på neste tur med Pappa, så sa instruktøren til meg: "Now that your mom is off, you can do whatever!!" Og med et glis fra øre til øre, var jeg Pilot In Command! Så tok vi altså Touch n` go'en i Warren. Og etter at vi hadde tatt av fra Warren sa instruktøren til meg: "So, now what do you want to do? Take som steep turns?" Og jeg takket vel ikke nei til det, og etterpå fløy tilbake til Grand Forks. Her kommer jeg inn for landing på Grand Forks. (Meg til venstre.) Og her har vi akkurat landet, og takser til General Aviation Parking For å si det slik: Hvis jeg ikke ønsket å bli pilot allerede. Så ønsker jeg det ihvertfall nå!! :grin:
Skrevet 5. august 2007 17 år De siste 4 månedene har virkelig gått på skinner føler jeg! Huset er solgt, overskuddet skal brukes på helikopterutdannelse, kone og barn har støttet meg hele veien. Under en måned til jeg starter...livet er hærlig!
Skrevet 5. august 2007 17 år Gleder meg over at jeg klarte å fly solo for ikke så lenge siden og ser fram til å komme tilbake til Hokksund for å fly LS-4! Ser også frem til Unge Ørner.
Skrevet 5. august 2007 17 år Yes! Søndag og eneste dag med fri fra jobben! Pluss at jeg snart skal en tur til Haugesund, og tur til Finnskogen med fiske og litt jobbing er på trappene. Aaaaah!
Skrevet 5. august 2007 17 år Hvilken klasse stilte du i? Kanskje jeg har bilde av deg :grin: Eldre rekrutt
Skrevet 5. august 2007 17 år Stod på teoriprøven for bil på onsdag. Et viktig skritt i retning lappen
Skrevet 5. august 2007 17 år Er så heldig å ha en utrolig flott familie( kone og to barn) Mitt oppussingsprosjekt er snart ferdig( 1964 VW type 1 1200)
Skrevet 5. august 2007 17 år Jeg er så heldig at jeg igår fikk kontakt med en veninne jeg savner mer enn noe annet, hadde aldri trodd jeg skulle se henne igjen, etter mye rot mellom oss... Nå skal vi snart treffes igjen!!!! :D :D Livet kunne ikke vært bedre!!!
Skrevet 5. august 2007 17 år Jeg var på konsert med Farmer's Market i går. Det var helt utrolig bra, og på toppen av det hele fikk jeg spandert øl, som gjorde kvelden enda lystigere.
Skrevet 5. august 2007 17 år Hadde igjen en av de hyggelige sim-build pratene med Ivar på telefon idag. Beste medisin og vitamininsprøytning som er for meg.
Skrevet 5. august 2007 17 år Vel, har skjedd en rekke positive ting i det siste. For snaue to uker siden bestod jeg oppkjøringa på buss, så nå går jeg over til å kjøre tyngre kjøretøy som profesjon. Men det som tar kaka, var det som skjedde på fredag. Jeg hadde bestemt meg for å dra på Toto konsert i Bodø, så jeg kjøpte billetten på tirsdag, og dro på fredag, for to dager siden, samme dag som konserten. Jeg kom til Bodø, og i 8-tiden gikk jeg og en kamerat som også skulle på konsert, ut på Peppes her i Bodø for å spise litt og drikke litt før selve konserten, som begynte kl. 22.00. I halv ti-tiden ankom vi Bodø Spektrum, og stod i kø med bl.a. Runar Berg og Halvdan Sivertsen. Da vi endelig kom inn, fant vi oss plass helt framme på venstresiden, slik at vi hadde full utsikt til hele bandet. Det var en kickass konsert! Den beste hittil i år. Publikum tok helt av da Rosanna, Hold The Line og Africa ble spilt! Bilder vil ikke bli opplastet, da alle er av alt for laber kvalitet. Men her er et par videoer. Africa H1niVX4oUR0 3500 glade fan's kan ikke ta feil! :grin: Det som tok kaka, var det som skjedde etterpå. Vi gikk fra konsertlokalet og bestemte oss for å gå ut en tur. Så vi gikk til byen, hvor vi traff en kamerat av oss. Vi bestemte oss for å dra på Top 13, noe som ikke var et dumt valg, for ved inngangen til Arkaden stod bassisten i Toto og skrev autografer, og jeg fikk autografen hans på baksiden av billetten min! :grin: Da vi skulle til å gå fra Top 13, oppdaga vi til vår store overraskelse at Steve Lukather, hovedgitarist og vokalist i Toto, var kommet inn. Han stod og ble fotografert sammen med fans, så jeg tenkte "hvorfor ikke...". Vi var begge godt i farta, så bildet ble en del komisk da, men jeg velger å vise det allikevel. Dette vil jeg så absolutt si var positivt!
Skrevet 5. august 2007 17 år Byttet nettopp inn en Volvo V70 og kjøpte en 05-modell Volvo S60 2.4l m/ 170hk, og så røk bi-xenon pæra på venstre side etter kun 2,5uke. Pris: 1,700.- , men heldigvis fikk jeg dekket alt av forhandleren (i verste fall måtte jeg ha betalt minimum en egenandel på ca. Kr: 800.- men å slippe alt, var jo det beste!!) :cool:
Skrevet 5. august 2007 17 år Kommet hjem fra ei uke på nordisk 4H leir i Finland' date=' og ei uke i Steinkjer på Landskytterstevnet, og begynt og øve på radiostyrt helikopter [/quote'] Hvilken klasse stilte du i? Kanskje jeg har bilde av deg :grin:
Skrevet 5. august 2007 17 år Kommet hjem fra ei uke på nordisk 4H leir i Finland' date=' og ei uke i Steinkjer på Landskytterstevnet, og begynt og øve på radiostyrt helikopter [/quote'] Hvilken klasse stilte du i? Kanskje jeg har bilde av deg :grin: Jørs, der var jeg jo! Jakka mi så veldig slengt på ut der ja... Takk for bildet!
Skrevet 5. august 2007 17 år Vi har fått båt! ... og, ikke minst: ENGA ER BACK IN BLACK (blue), senket Brann på hjemmebane!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.