Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var det race her i byen.

Tok litt bilder der og tenkte kanskje at det var andre også som synes sånne båter er tøffe.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

Skrevet
Stilig med høydemåler i båt' date=' tenkte jeg, før jeg scrollet videre... :whistle:

Bra og fartsfylte bilder. [/quote']

Tenkte det var en avansert båt med slike instrumenter:P Helt til jeg så lenger ned. Jeg og :P

Kjempefine bilder!

Skrevet

Godt å sjå at det ikkje berre var eg som stussa på kva dei skulle med HSI, OBS, altimeter, VSI og kunstig horisont i båten. Torque og speed er jo greit å ha, men resten var noko overflødig tenkte eg og scrolla vidare ned til kremvisparane :)

Skrevet

Jeg bor rett oppafor brygga, så jeg fikk med meg det. :) Du fikk ikke noen bilder av den Harvard'n da, når den loopa å holdt på. Det var jo mere morro spør du meg, enn de båtene :grin:

Skrevet

Jeg håper dette er en dårlig spøk?

Halvpartene av bildene er jo helt forferdelige, de er jo kuttet helt feil (eller tatt helt feil)

Noen av de var greie, spesielt det ene med hele båten, men resten var ikke noe å skrive hjem om.

Ser ut som et barn har tatt bildene, de er jo helt merkelige. Ser liksom halve båten. :/

Edit: oj, så ikke scrollbaren.

Nå som jeg ser hele bildet, så er det jo kjempebilder!

Skrevet
Godt å sjå at det ikkje berre var eg som stussa på kva dei skulle med HSI' date=' OBS, altimeter, VSI og kunstig horisont i båten.[/quote']

Hallo Torstein, alle vet jo at altimeteret måler høyden på bølgene :)

Henrik, du må enten scrolle for å få med hele bildet eller stille på innstillingene beskrevet i signaturen til Tom Arne (som jeg enda ikke har fått til å virke på firefoxen min).

Skrevet

Heisann.

Stilig med høydemåler i båt, tenkte jeg, før jeg scrollet videre

Tanken krysset meg faktisk ang. at folk kunne tro det var inne i en båt, men det får da være grenser på hva de skal putte inn i dem. :grin:

Flotte bilder her fra et arrangement som sikkert var moro og være tilstede på

Ja det var mange som storkoste seg den dagen. Vet ikke helt hvor mange som stilte opp for å se, men fullt var det overalt og nesten umulig å komme seg frem.

Du fikk ikke noen bilder av den Harvard'n da

Nei desverre fikk jeg ikke den. Jeg kom litt etter at den hadde holdt oppvisning.

Genialt å poste disse i "snackbaren", funker perfekt med god, gammeldags scrolling, og skikkelig størrelse på bildene

Ja er glad for at man fortsatt klarer å gjøre dette på forumet.

Det nye albumet er jo håpløst synes jeg.

jeg falt spesielt for helikopterbildene selvfølgelig

Regner med at de fleste liker flyvende ting bedre enn ting som går på vann her, men de flyr da tid til ofte disse båtene også. Utfallet etter flyturene er en annen historie. :whistle:

Den skal brukes til IR-training også mener jeg at de sa den skulle VIP-innredes slik at de kunne tilby VIP-helikopter i IFR-forhold.

Etter det jeg har forstått skal den ikke forandres for mye ifra åssen den var. OSI er en "veteran" (1983 mod), men har lavt timeantall.

Den skal ha inn en rad til med seter bak og vil kunne tilby flyturer for de som har råd. Timespris, cirka 11500 kroner.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...