PEtter blindheim Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Kondolerer. Ønsker deg alt godt i fremtiden. Siter
Stian Beinset Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det var trist å høre, min medfølese til deg Steinar. Siter
Alexander Storvig Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Kondolerer utrolig mye Steinar. Skikkelig trist å høre. Siter
Espen Furfjord Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg vet er at du er en sterk mann som alltid kan finne styrke uasett motgang som skulle komme. Hva du enn synes om det akkurat nå vet jeg, men det er alltid sant. Følelsene du sitter med nå er noe man ikke unner noen, og langt ifra deg. Du som jeg vet innerst inne at Alt går bra, før eller tidligere. Snakkes! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Tusen takk for all støtten i den tiden som har godt. Nå er bisettelsen unnagjort, og jeg og mine søsken har tilbrakt dagen sammens med resten av familien der vi har spist god mat med noe å drikke til å mimret alle de fine stundene vi har hatt med min mor. I løpe av helga kommer vi til å ha flere sammlinger i familien. Det var tyngst for lillebror i kirka, men jeg å resten av familien er der for å hjelpe han i tiden som kommer, og vi kommer til å gjøre vårt yterste for at han også i tiden som kommer skal ha det like bra som han hadde det for våres mor døde. Jeg vil tilsutt på vegne av meg og min familie få takke for den fantastiske støtten vi har fått her. Tusen takk. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Stakkars Øyvind og stakkars dere andre . Ord blir så meningsløse i slike stunder, men dere har all medfølelse. Livet må jo gå videre og med tiden vil de gode minnene ta over for sorgen dere føler nå. Savnet vil nok ikke bli borte, men dere vil lære dere å leve med dette. Siter
Einar Bendigtsen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Føler sterkt med deg Steinar. Er faktisk oppe i samme situasjon selv. Mor fikk bukspyttkjertelkreft, med spredning til lever for ca 3 mnd siden. Det går kun en veg, legene gir opp, og det er en tøff stund. Mistet også faren min av kreft. Så jeg kjenner godt det du er inne i. Kondolerer på det sterkeste. Siter
Stian Isaksen Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Kondolerer, Steinar. Trist å høre Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Veldig trist å høre, Føler med deg... :cry: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.