David Gabrielsen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Kondolerer Steinar, mine tanker går til deg og din familie. Dette er bare trist. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Kondolerer på det sterkeste Steinar! Jeg kan ikke tenke meg til hva som går igjennom hodet ditt nå, men som du sikkert ser av posten her, så er vi flere som føler med deg, så jeg håper at du finner trøst i det. Mine tanker til deg og dine nærmeste. Siter
Martin Floor Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg kondolerer på det sterkeste Steinar, dette kan ikke være lett for deg og dine nærmeste. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Kondolerer, Steinar. Jeg føler virkelig med deg og din familie. Siter
Michael A B Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Mine kondolanser går til deg og resten av familien Steinar, veldig leit å høre. Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Veldig trist og leit Steinar , kondolerer så mye , mine tanker går til deg og din familie i denne vanskelige tid. MVH Kai Siter
T. Paulsen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Sender min kondolanse Steinar. Det er aldri lett å miste noen man er glad i. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Kondolerer å det sterkeste jeg og,Steinar! Dette var utrolig trist. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. august 2007 Premium Medlem Skrevet 6. august 2007 Fryktelig trist å høre, kondolerer Steinar. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ord blir fattige, føler med deg. Siter
Kjell Loen Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Føler med deg Steinar, kondolerer. Kjell Siter
T F Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ingen ord kan beskrive følelsen av tapet og tomrommet etter et familiemedlems bortgang, og savnet vil aldri gå bort. Mine varmeste tanker og kondolanser går til deg og dine, Steinar! Hilsen Torbjørn Siter
Ivar Hestnes Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Mine kondolanser til deg og dine, Steinar. Føler med deg. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Mine kondolanser går til deg og dine, og jeg føler veldig med deg. Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Mine dypeste kondolanser! Mistet selv min far pga kreft for en måned siden. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Meget leit, Steinar. Kondolerer. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Forferdelig leit Steinar. Mine tanker går til dere som er igjen. Trist når noen nære går bort, spesielt når vedkommende er relativt ung og skulle vært her i enda mange år. Kondolerer. Siter
Johan Clausen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Kondolerer også herfra Danmark. Vi har jo snakket om det via Messenger, så der har jeg allerede sagt det jeg syntes du skulle have af vide. Godt at hører, at du er ved at komme dig. Det har været en mye hård tid. Håber stadig du har lyst til at komme til Roskilde Airshow, selvom jeg ved, at du lige nu tænker på noget helt andet. Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Veldig leit å høre slike ting. Kondolerer, Steinar! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Tusen tusen takk for all støtte. Vi har nå kommet langt, å på fredag skal hun på sin siste reise til sitt siste hvilested. Jeg og min familie er veldig takknemmelig for all støtetten vi har fått her inne. Tusen takk atter en gang. Siter
Marius Sparby Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Ord og råd i slike stunder blir egentlig kun det: Ord. Mange av dem kan høres tomme ut, og ikke alle ord kan være til trøst, selv om de er ment slik. Det eneste jeg kan si er at jeg føler virkelig med deg og familien din, Steinar, og det eneste rådene jeg kan gi er å beholde minnene du har. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Å stå sterkt sammen som familie med både å snakke og gråte sammen er viktig for å komme gjennom slike tunge stunder, men også for å komme videre og med på veien fremover ha med deg alle de gode minnene du sitter igjen med etter moren din. Ord blir fattige og er vanskelige i slike situasjoner, men det er både tøft og sterkt av deg å stå fram som du har gjort her Steinar. Kondolerer deg og familien din så mye med tapet. Siter
Petter Kverneng Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Må kondolere jeg også. Vet ikke hva jeg skal si. Men jeg har også mistet noen pga. kreft. Men det tok lengre tid. Rundt et og et halvt år. Så jeg hadde veldig god tid på meg til å forberede meg på hva som skulle komme. Kan ikke forestille meg hvordan det må være for deg. Og mine tanker går til deg og dine. Hun får det nok godt dit hun kommer. Lykke til videre Steinar. Siter
André Olstad Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kondolerer. Ønsker deg og din familie lykke til i tiden fremover. Siter
Espen Furfjord Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kondolerer så mye Steinar. Ikke lett å finne ord å skrive om slikt. Håper dere får en fin begravelsesermoni. Lykke til! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kondolerer så mye. Det er fælt å miste noen i familien.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.