Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Ingen ord kan beskrive følelsen av tapet og tomrommet etter et familiemedlems bortgang, og savnet vil aldri gå bort.

Mine varmeste tanker og kondolanser går til deg og dine, Steinar!

Hilsen Torbjørn

Skrevet

Kondolerer også herfra Danmark. Vi har jo snakket om det via Messenger, så der har jeg allerede sagt det jeg syntes du skulle have af vide. Godt at hører, at du er ved at komme dig. Det har været en mye hård tid.

Håber stadig du har lyst til at komme til Roskilde Airshow, selvom jeg ved, at du lige nu tænker på noget helt andet.

Skrevet

Tusen tusen takk for all støtte.

Vi har nå kommet langt, å på fredag skal hun på sin siste reise til sitt siste hvilested.

Jeg og min familie er veldig takknemmelig for all støtetten vi har fått her inne.

Tusen takk atter en gang.

Skrevet

Ord og råd i slike stunder blir egentlig kun det: Ord. Mange av dem kan høres tomme ut, og ikke alle ord kan være til trøst, selv om de er ment slik.

Det eneste jeg kan si er at jeg føler virkelig med deg og familien din, Steinar, og det eneste rådene jeg kan gi er å beholde minnene du har.

Skrevet

Å stå sterkt sammen som familie med både å snakke og gråte sammen er viktig for å komme gjennom slike tunge stunder, men også for å komme videre og med på veien fremover ha med deg alle de gode minnene du sitter igjen med etter moren din.

Ord blir fattige og er vanskelige i slike situasjoner, men det er både tøft og sterkt av deg å stå fram som du har gjort her Steinar. Kondolerer deg og familien din så mye med tapet.

Skrevet

Må kondolere jeg også. Vet ikke hva jeg skal si. Men jeg har også mistet noen pga. kreft. Men det tok lengre tid. Rundt et og et halvt år. Så jeg hadde veldig god tid på meg til å forberede meg på hva som skulle komme.

Kan ikke forestille meg hvordan det må være for deg.

Og mine tanker går til deg og dine.

Hun får det nok godt dit hun kommer.

Lykke til videre Steinar.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...