Geir G Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Vet ikke om det har blitt diskutert her før, men GTA IV er UTSATT til nester år! Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 KJIPT!!! Såg virkelig fram te den. Siter
Geir Teigo Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Så det tidligere i dag ja... det var som f*n. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Bedre at de utsetter det og gir ut et produkt som er virkelig bra fremfor noe som er halvferdig. Men kjipt for Microsoft som virkelig trenger GTA IV (med eksklusivt ekstramateriale) for å selge flere Xbox 360, nå som Sony begynner å puste dem i nakken. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Ikke med det første, først ut er Xbox360- og PS3-versjonene. Men jeg ser på det som meget sansynlig at det blir en pc-versjon etterhvert, slik det har vært med de tidligere GTA-spillene. Men det vil nok ihvertfall gå et år eller to før vi ser GTA IV på pc, spesielt med tanke på hvor mye penger Microsoft har brukt på å få eksklusivt ekstramateriale til Xbox360. Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Vi får klare oss med Halo 3 som kommer i september. Gleder meg til den også. Ellers så har jeg jo the darkness, ghost recon 2 adv war fighters, testdrive u, Saints rows, forza 2 og kose meg med til i alle fall halo 3 , mass efects kommer. Btw forza 2, her er noen bilder av råne sabben min http://www.msnilssen.net/Bilder/dragon.jpg http://www.msnilssen.net/Bilder/91115890-daae-4457-bfeb-a3f2c1f1f9b3.jpg Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg har akkurat bestilt meg Saints Row og Test Drive Unlimited til 360 som jeg kjøper på mandag! Gleder, jeg har spilt Saints Row hos en kompis og jeg digger det! Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ja saints rows er digg bra eneste jeg savner er flere kjøretøy, som på gta båter motorsykler osv osv. test drive u er også digg. jeg har jo selvfølgelig ødelagt head settet så får ikke preika over live der. men rop ut når du er online der så kan vi cruise litt rundt Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Vi får klare oss med Halo 3 som kommer i september. Gleder meg til den også. Hva er det med Xbox-folk og Halo? Mulig jeg har oversett noe, da jeg ikke har spilt Halo 2, men Halo var ihvertfall et utrolig gjennomsnittlig spill...få forskjellige fiender, få våpen, lite variasjon og lite engasjerende historie. Men som sagt, det kan jo tenkes at jeg bare har oversett noe og at Halo 2 drar serien kraftig opp. Dog er jeg enig med deg i at det kommer mye spennende før GTA IV (forhåpentligvis) kommer til våren. Metal Gear Solid 4, Assassin's Creed og Call of Duty 4 er vel de spillene jeg ser mest frem til nå (herregud så bra MGS 4 kommer til å bli!). Siter
AMO Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 GTA IV er beregnet å komme i andre finanskvartal, altså innen april 2008 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.