Skrevet 2. august 2007 17 år Hvor er det blitt av denne karen? Det var artige innslag i gamledager. 6G3u6vxzLzA Denne hadde jeg ikke sett før Artig episode for de litt større barna bTrVFX8j-ZQ hehe___________________FIN
Skrevet 2. august 2007 17 år Trivelig gjensyn med streken :grin: og da særlig innslaget for de større barna. Jeg føler meg jo litt stor.
Skrevet 2. august 2007 17 år dette er helt fantastisk! Hva skjer med barne-tv for tiden? Hva skjedde med Fraglene? Barne-tv idag er helt flaut.
Skrevet 3. august 2007 17 år La Linea kanonbra! Har en kollega som kalte datteren sin Linea, turde ikke si noe... Barne-TV nå er en skam. Altfor mye dubbing blant annet. Vi klarte oss jo fint med Shagma på fransk, f. eks.
Skrevet 3. august 2007 17 år Som dere sier så er Barne-TV nå til dags en skam ja! Er ikke det mest sette programmet for min del, men når man har vokst opp med de gode gamle originale Brannmann Sam, Thomas-toget, Flukten fra dyreskogen, Sesam Stasjon, Kalle Klovn osv... Nei, det var tider det!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.