Geir Teigo Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hvor er det blitt av denne karen? Det var artige innslag i gamledager. 6G3u6vxzLzA Denne hadde jeg ikke sett før Artig episode for de litt større barna bTrVFX8j-ZQ hehe___________________FIN Siter
T. Paulsen Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Ikke mere enn et par uker siden Streken var på NRK. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Trivelig gjensyn med streken :grin: og da særlig innslaget for de større barna. Jeg føler meg jo litt stor. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hehe! Dette var store greier på lørdager før barnetv. Mmmmm *mimre* Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 dette er helt fantastisk! Hva skjer med barne-tv for tiden? Hva skjedde med Fraglene? Barne-tv idag er helt flaut. Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 La Linea kanonbra! Har en kollega som kalte datteren sin Linea, turde ikke si noe... Barne-TV nå er en skam. Altfor mye dubbing blant annet. Vi klarte oss jo fint med Shagma på fransk, f. eks. Siter
JM Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Som dere sier så er Barne-TV nå til dags en skam ja! Er ikke det mest sette programmet for min del, men når man har vokst opp med de gode gamle originale Brannmann Sam, Thomas-toget, Flukten fra dyreskogen, Sesam Stasjon, Kalle Klovn osv... Nei, det var tider det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.