Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Kan jo forøvrig opplyse om at alle nyhetssaker på dagbladet og VG "starter" på toppen, og faller så nedover etterhvert som nye saker tikker inn.. Noen kan kanskje føles mer unyttige enn andre - men de blir som oftest fort borte og.

Nettavisene "lever" av å ha en stadig skiftende forside.. Hvor mange ganger har du vært inne på vg.no i dag for å "se etter noe nytt"?

Håkon

Skrevet
Kan jo forøvrig opplyse om at alle nyhetssaker på dagbladet og VG "starter" på toppen' date=' og faller så nedover etterhvert som nye saker tikker inn.. Noen kan kanskje føles mer unyttige enn andre - men de blir som oftest fort borte og.[/quote']

True :)

Dette var forøvrig hovedsak en stund i går hos Adressa, ta å les gjennom kommentarene til saken :)

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article904685.ece

Skrevet
Kan jo forøvrig opplyse om at alle nyhetssaker på dagbladet og VG "starter" på toppen' date=' og faller så nedover etterhvert som nye saker tikker inn.. Noen kan kanskje føles mer unyttige enn andre - men de blir som oftest fort borte og.[/quote']

Det stemmer ikke alltid. Har sett flere ganger at en sak starter i 3-4 posisjon og går nedover. Gjerne hvis det er en større sak på toppen. Det hender også at nyheter ikke kommer på fremsiden.

Men det jeg ikke skjønner er at de absolutt må kjøre dette med Facebook på toppen når det allerede ligger nyheter om krig og voldtekt osv der. Facebook er grønsaknyheter som ikke burde komme på fremsiden.

Skrevet

Må si meg enig med trådstarter, dette er simpelthen tragisk. Det værste er at det er slike saker som tiltrekker den gjennomsnittlige nordmann. At facebook i det hele tatt får oppmerksomhet fra en mer eller mindre seriøs avis er helt bak mål.

Skrevet

Det som er tragisk er at hovedsakene i dette forumet handler om hvor mye rart VG gjør. Greit at det er dårlig vær i sommer altså, og jeg nekter ikke for at VG sier og gjør mye rart, men man må ikke nevne hver minste ting forde.

Det verste er at VG må ha gjort noe riktig, siden dere ikke bare leste artikkelen, men startet en diskusjonstråd om den også :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …