Kim Jørgen Brenna Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hvilken komiserie synes dere er den beste? Her i gården er det Seinfeld! Ingen over,ingen ved siden! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det er så mange! Seinfeld, Kongen av Queens, Simspons.. ja tilogmed Mot i Brøstet digger jeg! :grin: Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Family Guy, American Dad, Futurama av animerte serier. Ellers får jeg med meg hver episode av Daily Show som er den eneste gode serien som går akkuratt nå. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Når det gjelder animerte serier så vil jeg si The Simpsons, South Park og Futurama ligger på toppen. Av andre "komiserier" så er det ingenting som kommer i nærheten av Seinfeld. Siter
Magnus Wiik Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ser nesten ikke på komi på TV, den eneste er klassikeren M*A*S*H, som jeg synes virkelig har holdt seg, sine 30 år til tross. Futurama liker jeg også godt, og jeg var veldig glad i South Park i begynnelsen. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Futurama, the simpsons og south park er de seriene jeg liker best. Ironisk nok ser jeg stort sett bare på halvdårlige sitcoms når jeg ser på tv Siter
K J Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Ser kun danske komedieserier/sitcoms jeg. EDIT: Er Top Gear en komiserie? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 ...og jeg var veldig glad i South Park i begynnelsen. Da burde du ta en titt nå! Jeg er ikke så begeistret for de første sesongene, men fra sesong fire/fem og utover er det utrolig mye bra. De første sesongene ble litt for mye prompehumor for min smak, men nå syns jeg det har blitt veldig mye bedre, en del spark i forskjellige retninger, og Monty Python-inspirasjonen kommer mye bedre frem. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 The Simpsons og Seinfelt det Siter
Sindre Grut Hilstad Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Jeg ser nesten ikke på komi på TV' date=' den eneste er klassikeren M*A*S*H, som jeg synes virkelig har holdt seg, sine 30 år til tross. Futurama liker jeg også godt, og jeg var veldig glad i South Park i begynnelsen. [/quote'] M*A*S*H står høyest er i gården. I tillegg til humoren synes jeg at serien stiller med ganske mye. Den er tidløs og taper seg aldri etter min mening. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 The Simpsons! South Park er kult. Family Guy er wannabe Simpsons og alt for overdrevet syns jeg. (Stewie er kul da) Noen ganger når jeg har lite å gjøre og venter på Simpsons klokka sju ser jeg Kongen av Queens, og det er egentlig ganske ok. Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Family Guy er kjedelig! den eneste kule fyren der er Stewie! Simpsons ruler! Hvem har sett den nye Simpsons filmen? Dritmorsom!! Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Underholdningsveriden i Kongen av Queens er i min mening veldig lav. Det er en veldig standard komiserie som ikke skiller seg ut på noen som helst måte. Du vet aldri hva som vil skje i en Family Guy episode, ettersom de har en gangske sprø stil (noe som ble veldig bra forklart i et par South Park episoder :grin:). Du må selvfølgelig ha en viss kjennskap til amerikansk populærkultur og andre større temaer for å kunne forstå mye av humoren i Family Guy, noe du ikke trenger i f.eks. Kongen av Queens. Det er sikkert derfor den har hatt gjort det relativt bra utenfor USA. Siter
michael8210 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Ser mye på Seinfeld. Har alle DVD-utgivelsene, og har sett gjennom alt opptil flere ganger. Likte best Seinfeld til sesong nummer syv, den siste sesongen til Larry David. Det var David i samarbeid med Jerry Seinfeld som hadde bare helt geniale idéer, og fikk manusforfatterne til å skrive på en helt spesiell måte, med mye GENIAL humor. Seinfeld var, og forblir det beste. Liker også Curb Your Enthusiasm med Larry David. Samme humoren...genialt. Siter
K J Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Everybody loves Raymond er ganske vittig! Nej... Siter
Truls Petter Elven Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Rart at ingen har nevnt "Married With Children" eller på norsk "Våre Verste År" Al Bundy er bare helt rå :grin: Ellers går det på Simpsons og Seinfeld Siter
michael8210 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Everybody loves Raymond er ganske vittig! Sant...det er vittig, men etter du har sett et par, tre episoder - legger du merke til at samme plottet kommer igjen i hver episode. Det er alltid krangling, og de er alltid samlet på kjøkkenet når de krangler. Man blir litt lei... Men Robert er jo litt av en karakter da. Når vi snakker om Robert...noen som har sett han i Seinfeld når han spiller Tony The Mecanic? Når han stjæler bilen til Jerry? Er i den dobbelepisoden når Newman og Kramer skal til Illinois for å få 25cents ekstra for panten. Der spiller han bra...mye bedre enn Robert synes jeg. Ja, og når vi snakker om Married With Children, Våre Verste År eller Bundy som noen kaller det... Visste dere at Michael Richards aka. Kramer fikk nesten rollen som Al Bundy? Men han andre karen fikk rollen isteden? Richards var på nippet til å få rollen, men istedet kom han andre fyren...som jeg IKKE klarer å huske navnet på i farta. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 The Simpsons! Absolutt den beste i mine øyne. Veldig god humor, ofte med samfunnskritiske og sarkastiske undertoner. Og filmen er jo bare enda bedre! Har du ikke sett den, så fort deg på kino :grin: Siter
Geir G Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Family Guy (Har nesten lyst til å nevne "Hotell Cæsar" også, for om ikke annet, så er det komisk! :grin: ) Siter
Eirik Tyrihjel Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 The Simpsons, Seinfeld, Monty Pythons flying circus, Black Adder og vår egen Fleksnes. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Seinfeld er i en egen klasse ja, og The Simpsons kan også være greit - med ikke altfor store doser om gangen.. Fra "The Soup-nazi" (en av mine yndlings Seinfeld-episoder): "NO SOUP FOR YOU, NEEEXT!!..." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.