Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser nesten ikke på komi på TV, den eneste er klassikeren M*A*S*H, som jeg synes virkelig har holdt seg, sine 30 år til tross. Futurama liker jeg også godt, og jeg var veldig glad i South Park i begynnelsen.

Skrevet
...og jeg var veldig glad i South Park i begynnelsen.

Da burde du ta en titt nå! Jeg er ikke så begeistret for de første sesongene, men fra sesong fire/fem og utover er det utrolig mye bra. De første sesongene ble litt for mye prompehumor for min smak, men nå syns jeg det har blitt veldig mye bedre, en del spark i forskjellige retninger, og Monty Python-inspirasjonen kommer mye bedre frem.

Skrevet
Jeg ser nesten ikke på komi på TV' date=' den eneste er klassikeren M*A*S*H, som jeg synes virkelig har holdt seg, sine 30 år til tross. Futurama liker jeg også godt, og jeg var veldig glad i South Park i begynnelsen. [/quote']

M*A*S*H står høyest er i gården. I tillegg til humoren synes jeg at serien stiller med ganske mye. Den er tidløs og taper seg aldri etter min mening.

Skrevet

The Simpsons! South Park er kult. Family Guy er wannabe Simpsons og alt for overdrevet syns jeg. (Stewie er kul da) Noen ganger når jeg har lite å gjøre og venter på Simpsons klokka sju ser jeg Kongen av Queens, og det er egentlig ganske ok. ;)

Skrevet

Underholdningsveriden i Kongen av Queens er i min mening veldig lav. Det er en veldig standard komiserie som ikke skiller seg ut på noen som helst måte. Du vet aldri hva som vil skje i en Family Guy episode, ettersom de har en gangske sprø stil (noe som ble veldig bra forklart i et par South Park episoder :grin:). Du må selvfølgelig ha en viss kjennskap til amerikansk populærkultur og andre større temaer for å kunne forstå mye av humoren i Family Guy, noe du ikke trenger i f.eks. Kongen av Queens. Det er sikkert derfor den har hatt gjort det relativt bra utenfor USA.

Skrevet

Ser mye på Seinfeld. Har alle DVD-utgivelsene, og har sett gjennom alt opptil flere ganger.

Likte best Seinfeld til sesong nummer syv, den siste sesongen til Larry David. Det var David i samarbeid med Jerry Seinfeld som hadde bare helt geniale idéer, og fikk manusforfatterne til å skrive på en helt spesiell måte, med mye GENIAL humor. Seinfeld var, og forblir det beste.

Liker også Curb Your Enthusiasm med Larry David. Samme humoren...genialt.

Skrevet
Everybody loves Raymond er ganske vittig! :)

Sant...det er vittig, men etter du har sett et par, tre episoder - legger du merke til at samme plottet kommer igjen i hver episode. Det er alltid krangling, og de er alltid samlet på kjøkkenet når de krangler.

Man blir litt lei... Men Robert er jo litt av en karakter da.

Når vi snakker om Robert...noen som har sett han i Seinfeld når han spiller Tony The Mecanic? Når han stjæler bilen til Jerry? Er i den dobbelepisoden når Newman og Kramer skal til Illinois for å få 25cents ekstra for panten.

Der spiller han bra...mye bedre enn Robert synes jeg.

Ja, og når vi snakker om Married With Children, Våre Verste År eller Bundy som noen kaller det...

Visste dere at Michael Richards aka. Kramer fikk nesten rollen som Al Bundy? Men han andre karen fikk rollen isteden? Richards var på nippet til å få rollen, men istedet kom han andre fyren...som jeg IKKE klarer å huske navnet på i farta.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...