Skrevet 31. juli 2007 17 år Ble ikke mange bildene - men jeg velger å heller legge ut noen få i knall kvalitet. Bildene er tatt over tre døgn med et EOS 350D og litt forskjellig optikk. Og et lite varsku.. Ser jeg disse bildene andre steder enn i denne tråden blir jeg ikke blid... Lar bildene tale for seg - har dere spørsmål, svarer jeg gledelig.
Skrevet 31. juli 2007 17 år Ser dere var heldig med været, i motsetning til roskilde- og hovefestivalen. Jeg drar til tyskland (wacken-festivalen) i morgen, håper det blir like fint vær der Flotte bilder, og du har rett i det du sa om knall kvalitet Du fikk ikke sett keep of kalessin da?
Skrevet 31. juli 2007 17 år "...du ska' få sukkertøy å'du skafå lade.."! Kjente igjen han sexy rocker'n som synger dette' date=' men er det noen som vet hva hun rockedama på bildet her ble døpt? Bilder av topp kvalitet her Ola!
Skrevet 31. juli 2007 17 år Forfatter Hun heter Kristin. Vokalist i Hopalong Knut og Samvirkelaget, og kordame i The Moving Oos. Takktakk, Halvdan!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.