Marius Helstad Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Ja folkens! Jeg og Gunnar Seljeseth(excuse me if im wrong Gunnar!!) og Johan Holmseth skal ha SS trening på Værnes fra klokken 21.00 lokal tid.. Jeg kommer til og starte en time før, det vil si klokken 20.00 er jeg på som Værnes Approach. Håper så mange som mulig møter opp og jeg ønsker dere en hyggelig flytur til og ut i fra Trondheim Lufthavn Værnes . Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Joda, kommer, muligens så tidlig som kl. 19 som TWR, men må vel høre med Christian om hvilke planer han har for S1 studentene... Siter
Marius Helstad Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 men må vel høre med Christian om hvilke planer han har for S1 studentene... Han snakket om en lukket server for S1 studenter. Siter
Rune Jensen. Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Fint! Jeg skal plage dere med en VFR-tur og deretter en IFR-tur hvis jeg rekker det. Siter
Marius Helstad Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Fint! Jeg skal plage dere med en VFR-tur og deretter en IFR-tur hvis jeg rekker det. Å! Jeg "gruer" meg til "plaginga" di ! Hehe. Siter
Johan Holmseth Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Værnes TWR og APP online nå hjelp oss med rating Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Da har jeg tatt turen opp til dere. Takker for god sørvis! Siter
Johan Holmseth Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Da var den treningen over takk til de som fløy..Tror det gikk bra Siter
Rune Jensen. Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ja, jeg synes det gikk strålende. Eneste problemet jeg hadde var når jeg byttet over fra Piper til B738 ved stand 34. Hver gang flyet loadet så fikk jeg "Object Crash" selv om jeg var minst 100cm fra jetwayen. Måtte slå av kollisjoner på FS for at det skulle virke. Siter
Trond Meier Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Er en generell god ide å fly uten kollisjon når du er online Du vet aldri når en eller annen logger på din gate Siter
Rune Jensen. Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ja Trond, enig i det. Jeg har alltid kollisjon med andre fly avslått når jeg flyr online. I dette tilfellet var det krasj med sceneryet som var problemet og ikke andres fly. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.