Skrevet 30. juli 2007 17 år Etter å ha vært på bildeutstillingen til Steve Bloom(webside: www.stevebloom.com ) på Aker brygge, lærte jeg en viktig ting om dyrefotografering, og det er at man ikke kan gå rundt å jakte på bilde, men at bilde kommer til meg, så jeg gikk ut og satte meg på en benk og klarte til slutt å få dette bildet... Har ikke fått kjøpt linsa jeg skal kjøpe (er den verdt penga...=?) så det kunne vært bedre kvalitet... :grin: men jeg ble fornøyd... :whistle:
Skrevet 30. juli 2007 17 år Har ikke fått kjøpt linsa jeg skal kjøpe (er den verdt penga...=?) Har den linsa og kan anbefales på det sterkeste!
Skrevet 30. juli 2007 17 år Jeg kjenner ikke det objektivet der, men er det L er det hos meg en grunnleggende forståelse at det er verdt pengene. Eller hur, Thomas [color:#FF0000]L[/color]orentzen? Har såvidt prøvd IS-versjonen men ingen erfaringer fra eller til...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.