Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Man trenger sårt ikke Vista for at det skal se pent ut. Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 he he, neida.. Stardock Object Desktop Visual Task tips Sjekk også nyeste Komputer for alle for ekstra fancy ting Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Til og med Servinfo og Active Sky 6.5 ser bra ut nå Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Er vel en smakssak, men jeg synes ikke det ser spesielt pent ut. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Trenger vel egentlig ikke windows engang for at det skal se pent ut. Kanskje en fordel faktisk? xC5uEe5OzNQ Windows Vista Aearo VS Linux Ubuntu Beryl Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Gammelt nytt som er vist på forumet mange ganger før. Siter
T. Paulsen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 .... men jeg synes ikke det ser spesielt pent ut. Du er ikke alene. Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 til å være xp så ser det bedre ut, til å ikke være vista så ser det litt bedre ut. Bakdelen er jo at fs9 må kjøres i fullscreen mode, noe som suger etter min mening. Men kjeder man seg, ja så er det ikke en dum ting å leke seg med. Særlig når man skal snart formatere igjen hehe Siter
Toril Madsen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Linux Ubuntu Beryl jeg vil ha!! det var skikkelig kult, fin musik til videon også :grin: noen som vet hva det er? Formatere disk?????? trengs aldri! Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Musikken er Ini Komoze - Here Comes The Hotstepper Effektene er Beryl Project http://www.beryl-project.org/ Og du må ha en linux distro enten slik som i dette tilfellet Ubuntu som i nyste versjon kommer med Beryl http://www.ubuntu.com/ Eller f.eks Kubuntu http://www.kubuntu.org/' Og jeg sier det en gang for alle... Har du ATI - Drit i Linux - Har du Nvidia - Rått Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Her er forøvrig en med tanke på oss flight simmer rmmcPj7MRb0 Siter
Anders johansen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har Windows XP på min maskin, på en harddisk.. Kan jeg installere Linux(ubuntu) i tillegg? Har ikke lyst til å fjerne noe som funker, men vil ha litt ekstra i tillegg Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det kan du, om du har nok plass på systemdisken. Når du installerer linux vil installeren "reservere" en del av systemdisken. Siter
Anders johansen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det kan du' date=' om du har nok plass på systemdisken. Når du installerer linux vil installeren "reservere" en del av systemdisken. [/quote'] Jeg har 250GB, har 130GB ledig. Hvordan installerer jeg dobbelt? må jeg "partisjonere"?(eller hva det nå enn heter) Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Da jeg gjorde det partisjonerte installasjonsprogrammet automatisk. Det vil si, den reserverte plassen linux trenger, så C-disken i windows ble litt mindre. Bør funke fint på disken din. Sikkert noen andre som kan garantere at installeren ikke formatterer disken din Hører også med til historien at jeg slettet linux etter to uker, da var jeg lei driten. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Syntes denne demonstrasjonen var ypperlig: 3QdGt3ix2CQ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.