O85_ Skrevet 28. juni 2001 Skrevet 28. juni 2001 Sender er Sommerhilsen fra Thailand, her er det varmt og deilig men ingen tegn til sol. Har flydd med Thaiair og der var servicen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] men fra Beijing til Bangkok saa spurte jeg om det var mulig aa see cockpiten men der fikk jeg nei! begrunnelsen var at det var en nattflyvning og da var det ikke tilatt... har allikavell sitte i cockpitt Oslo-Gran Canaria paa natten med Premiair,men Thai har sikkert andre sikkerhets rutiner. Jeg drar videre til Phuket i morgen kl.10.00 Norsk Tid. Faa spore da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Onsker alle en riktig God Sommer! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Eirik Hovland Skrevet 29. juni 2001 Skrevet 29. juni 2001 Hei Jonas! God sommer til deg også, og fortsatt god tur! Siter
Fredrik Hoel Skrevet 4. juli 2001 Skrevet 4. juli 2001 Heisann ! Yepp da drar jeg og... skal vel ikke fullt så langt som Jonas... men men.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Tenkte bare å si GOD SOMMER ! til alle sammen før jeg drar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.