Toril Madsen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hei, er det noen her som har et slikt kort de vil selge? Ser de har de på komplett og andre steder til ca kr 2100, men finnes det et brukt et så er jo det enda rimligere. Jada jeg skal sjekke på hardware.no også. I så fall selger jeg mitt 7800GT 256MB kort. Har også et PCi-x ATI radon x600 pro om noen trenger veldig billig, den har dratt min 1920x1200 skjerm i FS9, men absolutt ikke FSX. Gir et veldig "pent" bilde. Kortet satt i maskinen da den ble kjøpt så den selges meget rimelig uten noe eske/sw/spill osv Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Vet ikke om du har kjøpt kortet enda, men PS Data hadde det korte før. Var der jeg kjøpte det. Veldig bra kort må jeg si, litt vanskelig å forstå i begynnelen i henhold til innstillinger. Men du får mye for pengene. Siter
Toril Madsen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 Hei Øyvind, Jeg har fått tak i kortet, kjøpte brukt på hardware.no for kun kr 1000. Så nå er det bare å få solgt 7800GT kortet, høystbydene over kr 500 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.