Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dette blir noe annet enn ren og skjær dritt, så skal jeg kjøpe meg en hatt og spise den. Spill basert på filmer og serier er, med veldig få unntak, utrolig dårlige, og jeg ser ingen grunn til at "Lost the game" skal kunne forandre på det. At kvaliteten på serien gikk kraftig ned etter den første sesongen hjelper heller ikke stort. Dette er nok bare nok et forsøk på å tyne litt ekstra penger ut av et døende franchise.

Skrevet

Er nok i utgangspunktet svært skeptisk til slike spill, av samme årsaker som Fredrik nevner i sin post. Men man skal selvsagt ikke selge skinnet, før bjørnen er skutt. Dette KAN selvsagt bli bra, dersom det blir en blanding av rå grafikk (en mix av f.eks. Far Cry og Half Life 2 osv.) og spillet faktisk er meget spennende. Allikevel ville jeg nok vært ennå mer entusiastisk dersom spillet ikke baserte seg på en film eller serie, litt av mystikken og spenningen i spillet blir dermed borte. Det blir som å spille noe i "reprise", siden man også ser dette på TV. Jeg klarer liksom ikke helt å ta et spill "seriøst", når jeg ser de forskjellige karakterene som skal etterligne "ekte vare" i serien..

Skrevet

Hadde de basert spillet rundt historien i serien, og ikke latt spillerene spille som personene i serien så kunne det ha blitt interessant. Men slik det virker nå så virker det bare som et dårlig forsøk på å tyne fans for penger, det er jo ikke engang imponerende rent teknisk sett, ikke akkurat "next gen"-grafikk for å si det slik...

Skrevet

Når jeg så overskriften din så trodde jeg oppriktig talt at du hadde mistet et spill eller no. No gammalt du hadde lyst til å spille igjen, så lurte du på om det var noen her som hadde det. :) Der kan du se å lett man kan bli lurt. :grin: "Lost" the game, så hadde jeg skjønt det. Dette var hyggelig kritikk Tom. :)

Skrevet
ha ha next gen grafikk' date=' godt sagt. Jo for det har spill som FSX ? [/quote']

Nei, men spill som Crysis, MGS 4, Gears of War, Assassin's Creed og Call of Duty 4 har det. Og jeg syns rett og slett det er noe man bør kunne forvente av spill som utvikles til såkalte "next gen"-konsoller (det vil si, de er vel "current gen" nå men), altså Xbox360 og PS3 (og selvfølgelig PC).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...