Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg gjorde i annledning oppgradering til FsX også oppgradering av Hardware. Morro med kraftig maskin, men FsX gir meg ikke den opplevelsen jeg føler jeg krever av FS. Da spesielt av scenery og aircraft addons.

Jeg vurderer derfor å gå tilbake til Fs9 en stund.

Er det noen som har prøvd å kjøre Fs9 under Vista? Fungerer dette fint?

Hvordan er det ellers å kjøre addons som PSS777, PMDG737/747, PSS Airbus, Feelthere Airbus series under Windows Vista med FS9? Fungerer det fint?

Skrevet

Pussig? :D Jeg testtet FS9 i går kveld.Jeg kjører med Vista Home Premium.Har FS9 liggende på en Exstern hardisk.Det funket helt som før det eneste,jeg måtte legge inn koden til fsuipc på nytt.Hadde en frame rate på 50-80.

Skrevet
  • Forfatter

Til "wannabe" moderator. Hvis du leser beskrivelsen av kaffekroken så står det der: "Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre".

Det er jo akkurat det jeg prøver å gjøre.

Kom med noe ytringer i stedet for å pirke :)

Ha en fin dag!

Skrevet
  • Forfatter

Hvorfor er addons OS avhengige? Er det så stor forskjell på arkitekturen mellom XP og Vista?

Slår meg ikke helt til ro med FsX, siden det foreløpig finnes så lite utvalg av addons.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …