Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Nå er det ingenting som overrasker i en slik type utholdende idrett.

La de som er så dumme og doper seg bli utesteng i all fremtid, uansett. Da er kanskje prisen høy nok til at det vil virke avskrkkende og preventivt.

Skrevet
Nå er det ingenting som overrasker i en slik type utholdende idrett.

La de som er så dumme og doper seg bli utesteng i all fremtid' date=' uansett. Da er kanskje prisen høy nok til at det vil virke avskrkkende og preventivt. [/quote']

De blir utestengt i 2 år !! LITE!!!

Skrevet
  • Forfatter

Det overraskede mig, for jeg var så dum at tro, at slike ting ikke ville ske igen.

Skrevet

Får tru at det blir slått hardt ned på, var vel det som var hensikta med å få deltakarane i årets tour til å signere ei avtale i samarbeid med antidopingarbeidet.

Sånne "idrettsmenn" høyrer ikkje heime i toppidrett. Dei øydelegg så utrulig for heile sporten (som om den ikkje er nok øydelagd er).

Seier som John Kaggestad eg: "Kast drittsekkene ut"!

Skrevet

jeg hadde en følelse på Vinokourov hele tiden,og det kom ikke som noen bombe for meg egentlig.

Og to år for å dope seg er jo ingenting,livstid er det eneste som fungerer. Man VET at doping er strengt forbudt,og når man alikevell er så dum å gjør det, da kan du pakke sammen og komme deg på ræva ut av hele greia.

Skrevet

Du tenker pâ Jan Ullrich og Ivan Basso du! Skal uansett til Paris og vaere pâ VIP pâ siste etappe.EDIT: Jeg visste at det skulle bli en dopingskandale i âr sâ det var ikke overaskende!Og jeg er ogsâ forbanna pâ UCI som ikke informerer Mr.Prudhomme bedre!

Skrevet
Du tenker pâ Jan Ullrich og Ivan Basso du!

Det var ikke bare Ullrich og Basso så var innvolvert i Operation Puerto i fjor.. Vinokourov fikk ikke sykle fordi hans lag Liberty Seguros/Astana visstnok skulle ha kontakt med Fuente, men Vino var ikke mistenkt for noe da.

Jeg ble utrolig skuffet når jeg fikk med meg dette igår og nå må de vise hva de mener. Send Vinokourov tilbake til Kasakhstan og ikke la han sitte på en sykkel igjen! Utestengelse på livsstid altså :P

Skrevet

Og.. det er rapportert om enda en positiv prøve i dag 25/7 :S

Men Kaggestad nevnte jo også at man kutter av grenen man sitter på. Få vil vel støtte en som er dømt for dopmisbruk?? Selvom det bare er snakk om 2 år utestengelse er vel sjansene for at de klarer å opparbeide seg tillit hos en sponsor senere heller små?

Skrevet

Positiv dopingtest bør resultere i utestengelse fra all proff idrett på livstid.. Man kan ta seg en joggetur, men all form for deltagelse i konkurranser er man utestengt fra.

Alle idrettsutøvere veit så forbanna godt at de vil bli testa og at dopingbruk er fullstendig og strengt forbudt.. da bør overtredelser få slike konsekvenser

Skrevet
En skam for sykkelsporten! Dette ble litt for mange dopingavsløringer for min del. Fatter ikke hva som egentlig står i huet på dem som tar i mot dette? :(

"Har funnet på en helt geeeeniaaaal metode som du aldri blir avslørt på,også blir du dobbelt så god uten å måtte trene noenting. Kom an....du vil vel vinne?"

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …