Skrevet 23. juli 2007 17 år Jeg og Kim Jørgen Brenna var i Arendal i helga for å se på offshore. Jeg tok vel ca 140 bilder tilsammen av variert kvalitet. Først noen bilder av pole position. Victory 77 Victory 7 Foresti & Suardi Jotun og LN-OGG Qatar 95 Seveneleven Qatar 96 Spirit of Norway Pole position resultater: 1. Victory 77 2. Spirit of Norway 10 3. Qatar 96 4. Victory 7 5. Jotun Spirit of Norway 20 havnet på en 7. plass. Løpsdagen Spirit of Norway kom først ut av svingen. Jotun med Qatar 96 hakk i hel. Eneste bildet jeg fikk av Negotiatior som brøt etter 1. runde (?) Victory 77 cruiser inn mot seier med en snittfart på 196 kmt. Resultater: 1. Victory 77 2. Qatar 96 3. Victory 7 4. Foresti & Suardi 5. Spirit of Norway 20 6. Spirit of Norway 10 Det var de seks båtene som fullførte. Slutt!
Skrevet 23. juli 2007 17 år Takk for turen,Stian! Dette var vanvittig bra, regner med du blir med neste rå også?
Skrevet 24. juli 2007 17 år Flotte bilder. Satt dere ut ved fyret på Hisøy(sandvigen)? Satt selv inne ved byen, slik at jeg hadde oversikt over hele svingen ved VIP teltet og runding litt nærmere Tromøybroa. Kjempe gøy med dette sirkuset i byen.
Skrevet 25. juli 2007 17 år Vi satt i Sandvigen ja Familien har sommerhus ved sjøen der,så vi har knallutsikt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.