TOS Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Ja det uungåelege har skjedd....igjen. Ein av våre landsmenn har måtta ofra livet i kamp i Afghanistan. Mine tankar går til soldatens pårørande. Les meir: Dagbladet.no PS: Andre enn meg som får lysst å gå berserk med skarp ammo på dei debattantane på Dagbladet og VG i desseartiklane? Makan til drittpreik og ekstremvridde haldningar skal ein leita lenge etter. Siter
Kai Dreyer Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Er vel ikke så lurt å strø krutt i såret akkurat!!!!!! Triste saker. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Helt enig når det gjelder holdningene i debattene. Tror sikringen har gått hos enkelte. Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Sitat VG: Norsk kvinne (34) slått ned i Bulgaria Er det ikkje snart på tide å kalle heim alle nordmenn i Bulgaria? Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Triste saker. For å være ærlig så synes jeg det er mer trist når en familiefar omkommer på en arbeidsplass her hjemme, enn at en soldat omkommer i en skuddveksling i utlandet. Velger man å delta aktivit i en krig, så bør man være inneforstått med at man kanskje ikke kommer tilbake... Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Selvfølelig er det like trist, men det kommer nok som en større overraskelse om det skjer på en vanlig arbeidsplass... Siter
Mathias Ganss Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Dette er selvfølgelig trist, men i Norge har man vært alt for lite klar for at slikt kan skje. Soldater har et yrke med særdeles stor risiko. Norske soldater har vært heldige, kun et kjent dødsfall i tillegg til det som kom nå (dog det er rykter om et dødsfall til fra FSK/MJK). Man kan ikke være fremmed for at slikt vil skje igjen. Allikevel fryktelig trist. Jeg mistet en kollega i Irak for 1 1/2 år siden, han hadde akkurat blitt far. Mvh Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.