Skrevet 22. juli 2007 17 år Hei! Jeg kjøpte et par domener her en dag, som jeg tenker litt på å selge videre. Disse domenene er: www.flytekniker.com www.dieselbil.com www.airliner.com.es www.oilfieldadventure.com Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal sette som pris på disse... Er det noen som har noen innspill, så kom med det! Ønsker noen å kjøpe noen av disse domenene så ta kontakt! På forhånd takk!
Skrevet 23. juli 2007 17 år Hvordan kjøper du disse og hvilken rettighet sitter du med etterpå, da som domeneeier? Mener forretningsmuligheter sett inn i dette med kjøp/salg av domener...
Skrevet 23. juli 2007 17 år Forfatter Kjøper domenene fra en registrar, fks www.eurodns.com. Man kan jo selvfølgelig velge hvem man vil kjøpe fra selv. Prisen er omtrent den samme uansett hvor du kjøper domene. Det er ikke store forskjellene. Eiermessig sitter man med rettigheten til dette domenenavnet i perioden som man har betalt for.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.