AMO Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hei! Jeg er newbie når det kommer til VATSIM, har ikke særlig mye erfaring derfra, men har lest litt på fraseologi og prosedyrer og slikt på forhånd. Hittil har jeg ikke fått utnyttet det, for det sitter aldri ATC hverken i Norge eller i andre land jeg har fått i oppdrag å fly til for Virtual SAS Norge. Det ønsker jeg å endre på nå! Derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp. Jeg har tenkt å bruke en to ukers periode fra 2.august til 11.august til å fly litt og logge timer og løse litt problemer jeg har med flyet mitt, så jeg ønsker i tillegg å lære meg å begynne å fly på VATSIM samtidig da jeg er drittlei FS' ATC. Så jeg lurer på om det er noen som har lyst å sitte ATC av og til i den perioden? Da ser jeg helst at dere booker dere inn i systemet slik at jeg kan se når dere skal sitte, eller skriver det her, så er dere garantert at jeg flyr til eller fra, og kanskje det er flere som hiver seg på i slutten av sommerferien? Uansett, si fra litt på forhånd, gjerne en dag eller to, om dere skal sitte på noen av disse flyplassene: Virtual SAS Norge avreiseflyplasser Siter
Kai Dreyer Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo sjekke www.vaccsca.org hvor det er ATC. Finland har jo så å si atc 24/7 pålogget... Siter
Johan Holmseth Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Blir helt sikkert å sitte Bodø eller Evenes i den perioden Siter
Johan Holmseth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Ikke noe problem. Bare du si i fra når du vil fly til/fra de plassene Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Problemet mitt er jo at ingen flyr når jeg har trening, så jeg får jo aldri S1 rating min :whistle: Siter
AMO Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Rolf Arne, hvis du fikser skal ha trening i denne perioden, stiller jeg gjerne opp utenom "jobbrutene" om jeg må det! ENVA hadde også vært kjempefint, havner ofte der, liker den flyplassen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.