Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Garmin er billig og bra. Er det til en liten båt er det perfekt. I større båt ville jeg gått for en stasjonær. Men kvaliteten på disse er ett fett etterhvert, omtrent som DVD spillere. Man betaler en del for merket.

Skrevet

Den GPSen der, kjenner jeg flere som har. Vi har brukt den massevis i båt, fungerer helt utmerket. Har også vært med på å bruke den i seilfly. ;)

Skrevet
  • Forfatter

Garmin er billig og bra. Er det til en liten båt er det perfekt. I større båt ville jeg gått for en stasjonær. Men kvaliteten på disse er ett fett etterhvert' date=' omtrent som DVD spillere. Man betaler en del for merket.

[/quote']

Det er til liten båt ja. Så dere mener det er en av de beste? Finnes det noen bedre?

EDIT: Er det med noe kart når du kjøper bortsett fra basechart?? Som for eksempel der du kan velge en sone med sikkelige båtkart?

Skrevet

En barometrisk høydemåler på GPS'en er jo lite verdt om du ikke vet det lokale trykket i utgangspunktet, så høydemåleren kan kalibreres...

Sånn sett så er vel vanlige høydedata fra GPS'en mer presis...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …