Skrevet 21. juli 2007 17 år Ja, hva er det forteste dere oensinne har klart å prestere på sykkel, av typen uten motor? Jeg holdt 61,1 hjem fra jobb her forleden, syklet da over fartsgrensen
Skrevet 21. juli 2007 17 år 45 på rett strekke. Må dog legge til at jeg var 11 år gammel, har nesten ikke rørt sykkelen siden
Skrevet 22. juli 2007 17 år Har syklet over 80 km/t engang. Det var på en terrengsykkel med mer asfaltvennlige hjul :whistle: Har alltid hatt lyst til å prøve meg på en skikkelig landeveissykkel
Skrevet 22. juli 2007 17 år Rundt 60 km/t. Husker ikke helt i farta, var mere opptatt av å holde sykkelen på veien, for det gikk styggfort!!! :crazy: Men det var 50-sone, og jeg dundra forbi en god del biler. Det er kult å sykle alt for fort på sykkel, adrenalinet pumper jo som fy!!!! :grin:
Skrevet 22. juli 2007 17 år Syklet i 65 i en lang slakk nedover bakke på en landeveissykkel... Må bare nevne at jeg syklet forbi en gutt på scooter.. :grin: Det ansiktsuttrykket hadde jeg betalt for å se igjen ....
Skrevet 22. juli 2007 17 år Ligger på rund 35 km/t i marsj fart på landeveis sykkel. Har hvertfall vært oppe i det dobbelte pluss litt til. Det er fantastisk dårlige bremser på en landeveis sykkel
Skrevet 22. juli 2007 17 år Kom akkurat opp i 60 km/t før bremsing ble nødvendig... Asfalt-"uvennelige" dekk, i denne bakken.
Skrevet 22. juli 2007 17 år Har vore oppe i 70 km\\t. Dårlegare bremser enn eg hadde rekna med, og eg tok av ifrå kaien i enden av bakken, og flaug tre meter før eg styrtlanda i sjøen. Det var vel min karriere som "Stuntpilot/ekstremsyklist".
Skrevet 23. juli 2007 17 år Har vært oppe i 68 km/t i slak nedoverbakke, midt i bakken var fartsgrensen redusert fra 80 til 40 pga. veiarbeid, Glad ikke politiet hadde kontroll :grin:
Skrevet 24. juli 2007 17 år 93 utfor ett hopp, å 10 meter opp i lufta å plask i vannet Det var morro.. Forøvrig en konkuranse
Skrevet 26. juli 2007 17 år Var en gang oppe i 59 med terrengsykkel i en lang nedoverbakke med 80-sone og en sving av den litt krappere sorten (det frister ikke å kjøre i mer enn 80 der ihvertfall). Da var det nok stor luft- og rullemotstand som stoppet akselrasjonen.
Skrevet 8. august 2007 17 år nei, huff, det må vel være 51.9 eller 59.1 som stod på max på speedometeret, var på min nye 16 girede terreng sykkel med voldsomt grove dekk.... på pappa sin *veit ikke hvilken* sykkel, med 27 tunge og lette gir og asfalt dekk uten speedometer ( ) regner jeg med ca. 60 begge deler rett etter permanent 40 sone er forøvrig 15 år og drømmer om tour de france sykkel og en ekte nedoverbakke med 120 km/t :grin:
Skrevet 8. august 2007 17 år På hovedveien på Steinberg så testa jeg og en kamerat hvor fort jeg klarte å sykle, han på moped. I følge speedometeret hans så var jeg oppi sånn rundt 40-45 km/t til tross for dårlig kondis, og dette på en helt vanlig sykkel. :grin:
Skrevet 8. august 2007 17 år Har vore oppe i 70 km\\t. Dårlegare bremser enn eg hadde rekna med' date=' og eg tok av ifrå kaien i enden av bakken, og flaug tre meter før eg styrtlanda i sjøen. Det var vel min karriere som "Stuntpilot/ekstremsyklist". [/quote'] Det var vel kanskje slik du startet med dykking? (og "pilskyting" gjenom diverse hender, em`I right? )
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.