Skrevet 19. juli 2007 17 år Hey! Skal til å innstallere en ny XP her, men vil gjerne kopiere vekk mailene jeg har i outlook express først... Hvor finner jeg disse? Kan jeg gjøre det i Outlook express eller må jeg fine de manuelt, isåfall hvor?
Skrevet 20. juli 2007 17 år Hey! Skal til å innstallere en ny XP her' date=' men vil gjerne kopiere vekk mailene jeg har i outlook express først... Hvor finner jeg disse? Kan jeg gjøre det i Outlook express eller må jeg fine de manuelt, isåfall hvor? [/quote'] Høyreklikk på en mail (evt. en av mail-folderene dine - husker ikke helt) og ta "properties". Da skal du kunne se hvilken katalog de ligger i. Deretter skal det fungere å kopiere ut disse folderene og mailene. Mvh Bernt
Skrevet 20. juli 2007 17 år Bare hyggelig. en ting til du kan tenke på er at når du skal legge disse inn igjen i den nye installasjonen så kan det være at du må importere de for at Outlook skal se de gamle mailene. Dette gjør du via menyvalget "File - Import" og velger det rette formatene osv. Fungerer helt greit dette også. -Bernt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.