Kristian Nafstad Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 OK, nå er jeg utrolig lei. Spiller på Flightsim.no serveren en del, og iblandt så er det noen piloter der, som jeg ikke får koplet til. Kan dere ikke gi adminlogin til noen som er aktive der? Jeg er selv aktiv der. Maverick er en av dem som hindrer meg, og en annen heter Kristian. Er ikke slemt ment å nevne navn, men grunnen er nok p.g.a de ikke har åpnet portene. Og da får ikke vi andre koplet oss til dem. Hva kan gjøres? Syns det er så kjipt når jeg vil fly. Kan ikke være connected 24/7 eller EDIT: Feilen jeg da får er "Could not connect to one of the players" Siter
Kristian Nafstad Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Ser andre fra 2004 får connectd. Men ikke jeg =/ Har X Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er der for å lære. Så jeg er ikke der mye, så jaggu ikke si at jeg er pålogga 24/7. Jeg er pålogga ganske lite, og logger meg av når du snakker til meg på MSN! Siter
Kristian Nafstad Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Jeg mente ikke noe slemt med det. Men jeg vet ikke ossen det er for andre X spillere? Siter
Kristian Nafstad Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Ene kompisen min fikk fikset problemet .. Han åpnet porten, og jeg har også åpna porten 23456. Men funker enda ikke hos meg. Har de nyeste nettverksdriverene. Funker ikke med FlighT Sim 2004 engang.. Hjeelp =/ Siter
Kristian Hagen Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 hva er ip adressa for å fly på serveren med FS X? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.