Skrevet 16. juli 2007 17 år Jeg har kjøpt noe musikk på netter fra itunes. De filene er mp4. Jeg hadde lyst til å få de over til mp3 spilleren som er "Creative zen nano pluss" Kan noe hjelpe meg å få de over til mp3 eller på jeg kjøpe en spiller?
Skrevet 16. juli 2007 17 år Et program som heter Goldwave er perfekt for å konvertere en musikkfiltype om til en annen. Programmet er gratis. Du bare åpner musikkfilen i programmet, og lagrer filen igjen i det formatet du vil ha det i Anbefaler at du lagrer filene i 128kbps ettersom du ikke vil høre noen forskjell fra dette og topp kvalitets .wva og slikt. I hvertfall ikke på noen mp3-spillere.
Skrevet 16. juli 2007 17 år Først må du dekryptere filene tenker jeg. Men MÅ det være MP3? For da får du en helsikes til jobb tenker jeg... Dekrypteringsprogramvare du kan bruke er QTFairUse - funker helt knall, og er lett å bruke.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.