Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da var det snart på tide med ny mobil!

Den jeg har nå er ikke spesielt rask, og lyden ut til handsfree'en har begynt å gjøre som den vil av og til.

Jeg har leita på komplett, kelkoo, samsung og sony ericsson sine hjemmesider, men jeg finner bare tull.

Har mest lyst til å reise til Japan og kjøpe meg en telefon, men det er for langt :P

Er det noen som har en link eller fem på lur på en bra mobiltelefon?

Det jeg er ute etter er en musikkmobil.

Det trenger ikke å være allverdens med lagrinsplass på selve telefonen, bare det er en inngang for minnekort.

Bra kamera er ikke å forakte og MP3-spilleren må selvsagt være en som er bra!

Handsfree må følge med.

Ellers så må det jo såklart gå ann å spille på den, sende sms og mms, ta opp video og slike andre nyttige funksjoner som vi egentlig ikke har bruk for.

Prisen burde ikke overstige tre lapper (med eller uten abonnement).

Takk hvis noen gidder å finne fram en mobil som kan være noe for meg :)

Skrevet

Først og fremst, skal du ha en mobil som ikke er operatørlåst med dine krav, så tror jeg du må heve grensen din litt.

Som tidl. anbefalt, tror du burde satse på en w880i. Vi selger de i bundle med høytalere her på Spaceworld nå (Ikke meningen å reklamere, mer rettet som en anbefaling), og de er faktisk billigere enn den grå utgaven, som også blir levert uten høytalere. Tilbudet for den svarte modellen m/høytalere er 799,- med Telenor SuperMinutt, Djuice Friends eller Telenor FriTid. Videre utover den blir det Djuice Nonstop og Fri120 til 1298,-

Skrevet

Gå for Nokia 5300! Fikk den for et par dager siden og er kjempefornøyd! Veldig mange nyttige funksjoner, og er veldig rask! Beste mobilkjøpet jeg har gjort i hvert fall :)

Skrevet
  • Forfatter

Skal se på den Nokian :)

Jeg så også litt på Samsung Z720!

Er det noen som har erfaringer med den?

Den er jo ikke lagd for å være en musikkmobil, men hvordan funker MP3-spilleren og slikt?

Noen som kan si hvordan MP3-spilleren er i forhold til den på W810i?

Skrevet
Jeg synes det ser ut som det er litt småe taster på W880i?

W810i er den jeg har nå' date=' men takk for tipsene :)

EDIT: Samsung har jo en hau med kongemobiler i Japan! Finnes noen av de for salg i Norge eller? [/quote']

Tastene ser merkelige ut, men er faktisk fantastisk gode med en gang man blir vant med de :) Sony Ericsson modellen er mye mye bedre enn 5300. Ufattelig mye feil med sistnevnte. (Basert på antall servicer vi tar i mot i butikken her). Bare en nok en liten anbefaling.

Skrevet

Nokia N73 kjenner jeg ikke så veldig godt til, annet enn at mange har kjøpt den, og at vi er utsolgt ;) Hehe.. Faktisk veldig lite reparasjoner på den. Så tror ikke det hadde vært et dårlig kjøp det heller. Eneste ulempen med den, i mine øyne, er at den er ganske stor og klumpete kontra w880i.

Skrevet

N73 er en kjempe telefon! Men ikke fall for musikk utgaven, eneste forskjellen er at den er mange hundre kroner dyrere :P Min N73 funker som en drøm og med et 2gb minnekort, mp3 spiller og div-x blir den nesten som en multimedia maskin :) Data kabel og headset følger også med.

Skrevet

Eneste dumme med N73 er de forferdelige knappene. Pappa har den.

Jeg har nettopp kjøpt Nokia 6300 og kan ikke bli mer fornøyd enn det jeg er. MP3 spilleren er den samme som den til 5300, mobilen reagerer kjapt, har en deilig skjerm (240x320 piksler 16,7 mill. farger), herlig design med stål og perfekte knapper etter min mening :) Følger også med ørepropper til radio og MP3 spiller, og et minnekort på 128 mb. Oppgraderte til 2 GB, som er kjempegreit med plass.

Den er ikke så dyr, veldig tynn, og også skikkelig robust pga. metalldekslene.

Anbefales virkelig!

Skrevet
  • Forfatter

Ja, de knappene så jeg også på nå i ettertid.

Er det de samme knappene som på N70?

For mamma har N70, og de knappene er altfor småe.

Så hvis N70 og N73 har de samme knappene, så får jeg vel finne meg en ny mobil! :P

Skal se på N6300, Andreas :)

Skrevet

N73 er en god mobiltelefon, men den får et minus pga. tastene.

En annen ting er at du bør spørre om å få oppgradert software når du kjøper den (svært mange butikker kan være behjelpelige med dette), da dette er det største problemet vi har hatt med den. Vi har fått mange telefoner inn til reparasjon, og dette har kun vært software-problemer.

Skrevet
  • Forfatter

Hehe, det er en bra mobil, ja :)

Men jeg synes overføring av filer til og fra data går en smule sakte...

Og siden optikken til kameraet på mobilen min er så skitten at det ikke går ann å ta brae bilder med den og siden lyden har begynt å bli litt uforutsigbar i tillegg til at minnebrikken er litt liten, så kjøper jeg heller en helt ny telefon :)

Men du Nicklas!

Jeg så at dere hadde Samsung Z720 inne der på Spaceworld.

Hvordan er denne?

Er musikkavspilleren bra, og kan du si noe om den i forhold til W810i?

Hvordan er menyene og slikt?

Jeg falt veldig for de små, lekre detaljene i den :P

Interaktivt bakgrunnsbilde

Med den unike funksjonen uGo får du et interaktivt bakgrunnsbilde som viser en velkjent plass i landet du befinner deg i. Bakgrunnsbildet endres om du reiser utenlands. På dagtid kan et monument vises mot en klar himmel, og om natten kan det være et opplyst monument. Får du en sms på dagen illustreres det ved et fly som flyr over skjermen, og en sms om kvelden illustreres med et fyrverkeri.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …