Espen Nybråten Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Tenkte jeg skulle prøve meg på litt online flyging her for litt siden å lastet ned squawkbox. Men når jeg skal instalere får jeg beskjed om at jeg ikke har en gyldig versjon av Mfs. Og at jeg må enten ha fs 2002 eller 2004 på pcen. Har fs 2004, men ikke på C driven, men under D:/prografiles/......! Har det noe med at den ikke ligger på C og at squawkbox ikke finner den eller er det noe annet?? Siter
Geir G Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Det er Squawkbox 3 du har lastet ned? Har du Vista? Siter
Espen Nybråten Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Versjon 3.0 ja, men fikk den opp å gå når jeg instalerte fs9 på nytt. Overskreiv alle filene der jeg hadde den så gikk bra det. Så nå er sqawkbox oppe og går, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i det enda. Men kommer vel på vatsim etterhvert tenker jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.