Geir G Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Heisann! Noen andre som ser Family Guy her? Har blitt helt hektet. :grin: Digger Stewys kommentar: "Play wheels on the bus, and get out of my sight" :grin: For de som ikke har sett det, ta en titt på hjemmesiden: http://www.familyguy.com/ Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Har sett alle episoder i alle sessonger - can't live without it, så og si. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Family guy er en helt genial serie, synd TV2 sluttet å sende serien før den virkelig tok av.. Siter
Thomas Olsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 For å si det slik, holder på å pløye gjennom DVD-boksen med sesong 1-5 nå, ser Soseong2, disc1 i dette øyeblikk Elsker serien! "Well I'd love to stay and chat, but you'r a total bitch!" Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Er det en serie jeg ser på for tiden så er det Family Guy. Rett og slett genialt, liker spesielt de Stewie-Brian episodene, som da Stewie banker opp og truer Brian. Siter
Thomas Olsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Filmen er jo også genial, der er det jo Stewie og Brian som drar ut i verde for å finne Stewies ekte far Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Har sett alle episodene, og det er absolutt mye bra i serien, men jeg syns den har tapt seg litt...i det siste har det vært litt vel mange scener hvor de bare drar ut tiden, og så kan det bli litt mange "oh, you mean like that time..."-scener. Siter
Geir G Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Lager de forsatt flere episoder etter sessong 5? Siter
Magnus Eliassen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 og så kan det bli litt mange "oh, you mean like that time..."-scener. Det er jo det som ER FamiliGuy :grin: Family Guy er den desidert beste "tegneserien" på markedet, overgår simpsons Siter
Thomas Olsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Er faktisk vledig enig med deg Magnus, når jeg ser Simpsons når for tiden så venter jeg alltid på tilbakeblikkscener, som aldri kommer.. Det er jo det som ER selve Family Guy, som nevnt ovenfor Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 FamilyGuy er artig, men jeg er mer fan av simpsons Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Enig. Family Guy er bra, men liker Simpsons mye mer enn Family Guy :grin: Siter
Thomas Olsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Njaa.... Jeg så, før jeg begynte å jobbe, i snitt 4 Simpsons episoder hver dag.. På den tiden hadde jeg vært enig med dere, men nå som jeg ser opmtrent like mye (les:lite) av hver av seriene, mener jeg så desidert at Family Guy er best.. Syns Simpsons etterhvert begynner å bli litt oppbrukt... Ikke missforstå, Simpsons er utrolig bra, jeg elsker serien, men Family Guy er, etter min mening, hakket bedre Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Har dere forresten prøvd å sammenligne skipsreder Fred Olsen med Mr. Burns i the Simpsons? Likheten er slående :grin:. Mr. Burns er visstnok basert på Fred Olsen, så det er ikke så rart. Ler litt hver gang jeg ser ham, han minner så om Mr. Burns :grin: Siter
aleksander rødland Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har sett alle Family Guy eppisodene som er kommet opp til flere ganger og jeg ler like mye hver gang! Helt genialt rett og slett! Siter
M E Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Genial serie! Liker best kommentarene til Stewie, og verdensherredømme-planene hans blir avbrutt av bæsj i bleien Favorittscenen er vel når Peter sitter på restaurant og mafiaen er etter han. De spør han hva han heter og han sier bare de tingene han ser (en ert, en jente som griner og en gribbe) "Pea...ehh...tear...ehh, griffin! That's right! Pea Tear Griffin! ..... oh crap." Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Det er jo det som ER FamiliGuy :grin:Family Guy er den desidert beste "tegneserien" på markedet' date=' overgår simpsons [/quote']Er enig i at Family Guy er bedre enn de seneste sesongene av the Simpsons, men det er lite som overgår de gode gamle klassiske sesongene. The Simpsons er i dag preget av at de bare holde på for å oppfylle kontraktene til skuespillerene, som går ut i 2008. Av de seriene som går i dag syns jeg kanskje South Park er den beste, de tidlige sesongene var ikke noe særlig, men det har tatt seg veldig opp de siste årene. Og skal vi snakke om tidenes beste animerte komiserie, så vil jeg nok si Futurama... Siter
Thomas Olsen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Genial serie! Liker best kommentarene til Stewie' date=' og verdensherredømme-planene hans blir avbrutt av bæsj i bleien Favorittscenen er vel når Peter sitter på restaurant og mafiaen er etter han. De spør han hva han heter og han sier bare de tingene han ser (en ert, en jente som griner og en gribbe) "Pea...ehh...tear...ehh, griffin! That's right! Pea Tear Griffin! ..... oh crap." [/quote'] Er ikke mafiaen som er etter han, er en veilederkvine på en avrusningsklinikk, hvor Brian er innlagt Er vel sesong 3 episode 2 tror jeg Siter
M E Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Ah, litt rusten i hukommelsen, men den scenen er vanvittig bra Siter
Magnus Eliassen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Peanut Butter Jelly With a baseball bat :grin: Siter
Gjest Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Her er alle sesongene http://tv-links.co.uk/show.do/2/143 Siter
Magnus Eliassen Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 På tvlinks ligger ikke alle sesongene kun noen få episoder i hver sesong (bortsett fra sesong 2 eller 3 som har alle episodene).. Men det får man vel tåle når det er gratis Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.