Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett alle episodene, og det er absolutt mye bra i serien, men jeg syns den har tapt seg litt...i det siste har det vært litt vel mange scener hvor de bare drar ut tiden, og så kan det bli litt mange "oh, you mean like that time..."-scener.

Skrevet

Njaa.... Jeg så, før jeg begynte å jobbe, i snitt 4 Simpsons episoder hver dag.. På den tiden hadde jeg vært enig med dere, men nå som jeg ser opmtrent like mye (les:lite) av hver av seriene, mener jeg så desidert at Family Guy er best.. Syns Simpsons etterhvert begynner å bli litt oppbrukt... Ikke missforstå, Simpsons er utrolig bra, jeg elsker serien, men Family Guy er, etter min mening, hakket bedre ;)

Skrevet

Har dere forresten prøvd å sammenligne skipsreder Fred Olsen med Mr. Burns i the Simpsons? Likheten er slående :grin:. Mr. Burns er visstnok basert på Fred Olsen, så det er ikke så rart. Ler litt hver gang jeg ser ham, han minner så om Mr. Burns :grin:

Skrevet

Genial serie! Liker best kommentarene til Stewie, og verdensherredømme-planene hans blir avbrutt av bæsj i bleien :D

Favorittscenen er vel når Peter sitter på restaurant og mafiaen er etter han. De spør han hva han heter og han sier bare de tingene han ser (en ert, en jente som griner og en gribbe)

"Pea...ehh...tear...ehh, griffin! That's right! Pea Tear Griffin!

..... oh crap."

Skrevet
Det er jo det som ER FamiliGuy :grin:

Family Guy er den desidert beste "tegneserien" på markedet' date=' overgår simpsons [/quote']Er enig i at Family Guy er bedre enn de seneste sesongene av the Simpsons, men det er lite som overgår de gode gamle klassiske sesongene. The Simpsons er i dag preget av at de bare holde på for å oppfylle kontraktene til skuespillerene, som går ut i 2008. Av de seriene som går i dag syns jeg kanskje South Park er den beste, de tidlige sesongene var ikke noe særlig, men det har tatt seg veldig opp de siste årene. Og skal vi snakke om tidenes beste animerte komiserie, så vil jeg nok si Futurama...

Skrevet
Genial serie! Liker best kommentarene til Stewie' date=' og verdensherredømme-planene hans blir avbrutt av bæsj i bleien :D

Favorittscenen er vel når Peter sitter på restaurant og mafiaen er etter han. De spør han hva han heter og han sier bare de tingene han ser (en ert, en jente som griner og en gribbe)

"Pea...ehh...tear...ehh, griffin! That's right! Pea Tear Griffin!

..... oh crap."

[/quote']

Er ikke mafiaen som er etter han, er en veilederkvine på en avrusningsklinikk, hvor Brian er innlagt :) Er vel sesong 3 episode 2 tror jeg :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...