T. Paulsen Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Ler så jeg griner her nå.. Han putter alt mulig inn i blenderen. Og jada.. It blends..... :crazy: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Haha, første gang jeg så den knakk jeg sammen av latter. Han har det sjuke gliset mens blenderen spiser alt fra golfkøller til mobiltelefoner :grin: Siter
T. Paulsen Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 En av videoene er fjernet ifra siden der. Den med videokamera og retur pga. skade, men jeg fant den igjen på Youtube. 406jbW2q6H0 Siter
Lars B. Frostad Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Sykt opplegg, alle "forsøkene" ser absolutt ikke like trygge ut. Her er noen andre "interessante" objekter i blenderen: "Need a 12 hour lantern, but all you have are some glow sticks and a Blendtec Total Blender? Well look no further MacGyver, that's all you need.": Glow Sticks.... Hey, I've got a great idea! Let's watch some light bulbs get blended!: Light Bulbs :cool: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 ehhh, i slutten på den iphone videoen sier Tom, "Maybe il put this on ebay" Og det har han søren meg gjort! Høyeste budet er på 1126 dollar!! Blended iphone Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.