Skrevet 14. juli 2007 17 år Les mer her. Du kommer virkelig til å bli savnet! For de som ikke vet det: Robert Burås var gitarist i Madrugada, samt gitarist og låtskriver i My Midnight Creeps. Han var genial på gitar med enkle og mørke, men allikevel fengende riff. Jeg har lært mye av å høre på spillinga hans.
Skrevet 15. juli 2007 17 år Måtte han vile i fred Han var med på å lage norsk rocke historie med madrugada, som er et av norges beste band etter min mening.
Skrevet 15. juli 2007 17 år Støtter dette. Var veldig trist å høyre at Robert Burås var gått bort. Mine tankar går til hans famile og nærmaste....
Skrevet 15. juli 2007 17 år Jeg klarer liksom ikke å fatte det enda. Madrugada har vært et av mine desiderte favorittband siden den første CDen. Burås og Høyem har en kjemi når det kommer til å lage musikk som man skal lete lenge etter og jeg har vært fan av dem begge og deres soloprosjekter. Et stort tap for Norsk musikk og alle oss fans.
Skrevet 15. juli 2007 17 år Dette var utrolig trasig. Det er et tap som vi kommer til å savne lenge. Som man nevner over viste Burås oss magien ved enkel, men følsom musisering. Har selv vært med å arrangere konsert med Madrugada, og har sett dem flere ganger live, og må si at jeg er spendt på å se om gutta klarer å fortsette uten deres eminente gitarist. All kondolanse til familie og pårørende.
Skrevet 15. juli 2007 17 år Her forsvant en av Norges aller beste gitarister, ja Jeg har ingen cd'er eller sanger av Madrugada eller My Midnight Creeps, men jeg var på en konsert med Madrugada for et par år siden, og han spilte ganske bra ;P Også var det onkelen til bestekompisen til en av vennene mine Tror neppe Madrugada fortsetter nå, men hvem vet?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.